Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er takknemlig for at KG finnes. Jeg har ingen venner, hvertfall ikke som jeg treffer jevnlig sosialt. Har kommet ut av et forhold der jeg har blitt utsatt for psykisk og fysisk vold. Bor nå for meg selv for første gang siden jeg var 18 år. Jeg prøver å finne meg selv nå, å tørre å treffe folk. Det er så mye som henger over meg fortsatt. Har jeg lov å gå der el der? Hva blir konsekvensene? Å leve så lenge der man blir straffet for å gjøre «vanlige» ting setter spor. Men jeg har kommet langt altså. Men er mye alene.  Og det å kikke innom KG og lese både teite, absurde, lærerike, morsomme, provoserende innlegg, det gir meg akkurat nå det jeg behøver for å være litt i kontakt med omverdenen. Å kunne svare på et innlegg, si min mening, det gjør at jeg er litt «med». Dette er ikke et «stakkars meg» innlegg, om noen har lyst å misforstå... men et « takk for at dere er her» innlegg! Det betyr noe for MEG. 🙌🏼

Anonymkode: 450ce...12f

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinneguiden har betydd utrolig mye for meg også. Jeg har ingen venner eller familie å snakke med om problemer, eller spørre om råd av. Det å kunne komme til et forum å spørre om råd fra alle dere har hjulpet meg utrolig mye! ❤️ 

Anonymkode: c3307...656

• Liker 5
Skrevet

Også glad Kg fins. Når jeg ikke orker/ har fått nok av å være sosial, og i perioder jeg er sykmeldt. Veldig greit å kunne kommunisere med folk! 🙂

Og så er det en litt annen verden sånn at mye her inne ikke er som irl vedr ulik problematikk og syn på ting. Interessant i grunnen. Men noe kjenner jeg jo igjen også da. Mennesker er ikke alltid så ulike på enkelte områder 🙂

• Liker 2
Skrevet

Beklager, men 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅... 

Gjest Dødningehode
Skrevet
1 minutt siden, idamoor skrev:

Hva er du her for da, idamoor?

Skrevet
2 minutter siden, idamoor skrev:

:pisk:

Anonymkode: 7f38f...b67

Skrevet
37 minutter siden, idamoor skrev:

Du henger jo her av en grunn du også, så ingen grunn til å hovere...

Regner med at de som syntes kg er nivået under lavmåls ikke gidder å henge her.. 

Anonymkode: 667be...b01

• Liker 2
Skrevet
På 14.2.2019 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg er takknemlig for at KG finnes. Jeg har ingen venner, hvertfall ikke som jeg treffer jevnlig sosialt. Har kommet ut av et forhold der jeg har blitt utsatt for psykisk og fysisk vold. Bor nå for meg selv for første gang siden jeg var 18 år. Jeg prøver å finne meg selv nå, å tørre å treffe folk. Det er så mye som henger over meg fortsatt. Har jeg lov å gå der el der? Hva blir konsekvensene? Å leve så lenge der man blir straffet for å gjøre «vanlige» ting setter spor. Men jeg har kommet langt altså. Men er mye alene.  Og det å kikke innom KG og lese både teite, absurde, lærerike, morsomme, provoserende innlegg, det gir meg akkurat nå det jeg behøver for å være litt i kontakt med omverdenen. Å kunne svare på et innlegg, si min mening, det gjør at jeg er litt «med». Dette er ikke et «stakkars meg» innlegg, om noen har lyst å misforstå... men et « takk for at dere er her» innlegg! Det betyr noe for MEG. 🙌🏼

Anonymkode: 450ce...12f

Synes du høres sterk ut jeg! Menneskelig kontakt er viktig for alle- uansett om den kommer i muntlig eller skriftlig form.

du har vært gjennom veldig mye. Bruk det til å gjøre deg sterk. Og når du er klar , kan du bruke styrken din til å gå ut og bli kjent med andre. Og kanskje også hjelpe dem.

ønsker deg lykke til! Du har verdi❤️

Anonymkode: 67e0a...42f

Skrevet

Etter min oppfatning er KG et elendig forum. Det tillates alt for mye trolling her, og det er alt for mye personangrep. Jeg leser stort sett Rampelyset for underholdningens del. 

Anonymkode: fdcbd...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...