AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Jeg har gått til den samme frisøren i nesten 10 år. Har langt hår med pannelugg. Er innom og stusser luggen en gang i måneden og resten av håret hver 3.måned. De siste par årene har jeg «aldri» vært helt fornøyd med luggen. Den er tung og lang og tjukk, og vanskelig å få til å ligge pent. Har sagt fra til frisøren men det blir ikke bedre. Ikke får jeg noe godt svar heller. Hadde time til luggen i går, og da jeg kom til salongen hadde min faste frisør måtte dra hjem akutt pga sykdom. De hadde ikke rukket å ringe meg. Men en annen frisør hadde tid å ta luggen min om jeg ville. Jeg takket ja. Og FOR en åpenbaring!! Hun ser på meg og sier: skal vi «bue» den bare bittelitt? Kanskje den blir lettere da? Skal jeg tynne den litt ekstra der, så legger den seg penere? Den er litt tjukk på den siden, skal jeg tynne litt xtra der? Jeg har ALDRI hatt så fin lugg før! Jeg gikk måpende ut av salongen. Er det mulig at min faste frisør har sett seg blind på håret mitt? At hun bare klipper i vei i «svime»? Eller at hun rett og slett er en dårlig frisør? Hun har ofte tomme lister, etter det jeg ser på nettsiden. Så nå lurer jeg på om jeg skal fortsette å gå til hun som klippet meg nå sist? Eller blir det kleint? En venninne av meg mener jeg vil fornærme frisøren og skape splid i arbeidsmiljøet. Og at jeg burde bytte salong. Men jeg vil jo gå til hun som klipper meg best!! I-landsproblem, jeg vet... men vil ikke såre noen heller... Hva ville dere gjort? Er det noen frisører her som vet om dere blir fornærmet av dette? Anonymkode: a42f4...67b
Nerine_ Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Hvis du får sjekket når de forskjellige frisørene jobber, kan du jo bestille time hos den nye når du vet hun "gamle" ikke er der? Jeg hadde iallefall ikke fortsatt hos hun faste om jeg var mer førnøyd med den nye frisøren! 2
Herix Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Jeg gjorde dette da det samme skjedde med meg, en annen frisør i salongen var mye flinkere. Ingen sure miner i det hele tatt, de er bare glade jeg går til samme salongen, og hilser fortsatt på den forrige frisøren hver gang hun jobber mens jeg er hos hun nye. 1
Sirah Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 Jeg hadde byttet. Det er så dyrt å gå til frisør at man velger den som håndterer ditt hår best Kanskje hun andre er flinkere på lugg? Alle har sine gode og sterke sider og din faste er sikkert flinkest på noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 Jeg er frisør, og selv om det er kjipt å miste fastkunder så er det noe vi alle opplever. Noen ganger er det for at de ikke er fornøyde, andre ganger er det for at man trenger ny inspirasjon eller bare har lyst å oppleve andre frisører. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du skal fornærme eller såre frisøren. Man er ikke forpliktet til å bruke samme frisør, og i en salong så er man bare takknemlig for at kunden fortsatt trives i salongen. Om hun spør (noe som jeg ikke tror hun vil gjøre) så er det bare å si at du var så fornøyd sist og syns det er gøy å prøve andre frisører i salongen. De fleste frisører ønsker at kunden skal ha en fin opplevelse i salongen, uavhengig om det er i deres eller en kollegas stol. Anonymkode: 1950f...170 1
Gjest Yng Plyng Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 Selvfølgelig velger du hun som klipper pent!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 Jeg hadde bare ringt og bestilt hos den nye, og ikke gjort noen sak ut av det. Ville ikke risikert ny salong, du har jo endelig fått en klipp du er veldig fornøyd med. Anonymkode: dc3b3...202 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #8 Skrevet 15. februar 2019 Jeg jobber som hudpleier, og jeg har opplevd at kunder som har gått lenge hos meg (åresvis) plutselig har begynt å booke seg med en kollega. Av og til ønsker en bare å prøve noen andre/ble mer fornøyd med hun andre. Sånn er det bare Jeg tenker det er flott at de fremdeles kommer til OSS. Anonymkode: 48aee...f74 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Klart du kan gå til hun andre 😊 Skulle ønske jeg fant en frisør som "så meg", slik du har gjort! Anonymkode: 3a802...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå