Gå til innhold

Hva er de mest irriterende svarene på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er de mest irriterende svarene/argumentene du til stadighet ser på KG? 

Mine må nok være: "ikke hør på pressen, les heller disse linkene her skrevet av ymse "forskere" som har mer peiling på klimaet enn 99% av resten av forskermiljøet!" 

Og

"hæ?? Vil du utrydde hvite??" som svar til at noen sier det burde fødes færre barn i Norge eller at man burde godta mer innvandring. 

Forøvrig kunne jeg også tatt med alle de unødvendig frekke svarene som oppstår ganske uprovosert av at noen stilte et helt vanlig spørsmål. Men de er det for mange av. 

Anonymkode: d2133...d47

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over spørsmål som er pensum for femteklasse, eller er selvinnlysende, eller lett kan googles. Og stadig nye tråder med akkurat de samme spørsmålene. 

Anonymkode: 22e2a...a24

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av vaksineforkjempere som kaller vaksinemotstandere for hippier som tror på konspirasjoner osv. Folk må faen meg lese seg opp, det er ikke én fasit her!

Anonymkode: fe7dc...bc1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
5 minutter siden, Absol skrev:

Slike tråder har blitt laget før! Bruk søkefunksjonen!

Og hvis man gjør dette så får man kommentarer på hvorfor man drar opp en gammel tråd 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg irriterer meg over spørsmål som er pensum for femteklasse, eller er selvinnlysende, eller lett kan googles. Og stadig nye tråder med akkurat de samme spørsmålene. 

Nå var det snakk om irriterende svar i denne tråden.

Jeg blir også irritert over "dump han/henne". Helt sikkert mer, må bare tenke litt.

Anonymkode: 958c1...bef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det snakk om irriterende svar i denne tråden.

Anonymkode: 958c1...bef

Da regner jeg med at mitt svar også var irriterende :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dump han" til filleproblemer.

Folk som mener at youtubevideoer er fullgode kilder på alle konspirasjonsteoriene i hele verden og poster disse som fakta.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest irriterende svar på KG, er svar som ikke er svar på det som blir spurt om.

Eller at man stiller spørsmål man kan finne ut av selv på 5 sekunder med å bruke google.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mass skrev:

Jeg irriterer meg over alle som lar seg irritere og avspore da jeg mener at det mest effektive må være å ignorere......

Du har mer impulskontroll enn det som er rettferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du klarer å skrive på KG, da klarer du å jobbe også, så du fortjener ikke en krone i uføretrygd"......

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som på INGEN måte svarer på det som blir spurt om.

Eksempler:

"Hvilken juleøl synes du er den beste?"

Svar: Jeg drikker aldri alkohol, jeg

"Har noen en god oppskrift på ertesuppe?"

Svar: Æsj, lager du ertesuppe, jeg hater ertesuppe

"Er denne kjolen finest i blått eller hvitt?"'

Svar: Jeg hadde heller gått for en fin jumpsuit

"Til dere som har vært på Gran Canaria: Hvilket sted er best å bo?"

Svar: Jeg har aldri vært på Gran Canaria og kommer aldri til å reise dit heller

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

De som på INGEN måte svarer på det som blir spurt om.

Eksempler:

"Hvilken juleøl synes du er den beste?"

Svar: Jeg drikker aldri alkohol, jeg

"Har noen en god oppskrift på ertesuppe?"

Svar: Æsj, lager du ertesuppe, jeg hater ertesuppe

"Er denne kjolen finest i blått eller hvitt?"'

Svar: Jeg hadde heller gått for en fin jumpsuit

"Til dere som har vært på Gran Canaria: Hvilket sted er best å bo?"

Svar: Jeg har aldri vært på Gran Canaria og kommer aldri til å reise dit heller

Åh fy, jeg blir nesten sprø av sånne svar :bond: Så irriterende! Takk for ditt bidrag liksom 🙄:klaske:

Anonymkode: eca9f...e67

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«ÅJA så du mener at... *tillegger deg en mening du overhodet ikke engang hintet til*»

«Hvorfor drar du opp en gammel tråd?»

Tråder som Skal vi danse, kjendis farmen, etc, der er det alltid noen som klager på deltagerne. «Er DE liksom kjendiser, JEG har aldri hørt om noen av dem før så da har ingen andre det heller!!!111»

Generelt folk som avsporer og går løs på brukerne i stedet for å diskutere saken. 

Anonymkode: eca9f...e67

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med for eksempel Facebook. For å ta ett eksempel: Noen spør hvordan man skal laste opp profilbilder. Så kommer det noen og svarer: Jeg har ikke Facebook, har aldri hatt det - og gidder aldri å skaffe meg profil på Facebook. Nei vel, men hvorfor gidder du å svare slikt piss i en tråd som handler om nettopp Facebook da??? Slike kommentarer har jo absolutt NULL relevans for det tråd-starter faktisk spør om.  

Eller dersom noen har fått seg nytt arbeid, og skal flytte til for eksempel Trondheim eller Stavanger. Så lurer man på om noen har personlige  erfaringer med spesielle bydeler / onråder. Så kommer det en eller annen fjott, og kommenterer at "jeg har aldri bodd i disse byene, men f.eks. Lillehammer eller Bergen synes jeg er flotte byer!" Det er jo overhodet ikke disse byene tråd-starter faktisk spør om! Så hva er egentlig poenget med å komme med ett "svar" som overhodet ikke er relevant for det noen lurer på? 

:fart2:                                              

Samme med brukere som overhodet ikke har peiling på tema som diskuteres. Men som likevel ønsker å skrive en eller annen kommentar. Dersom noen spør for eksempel hvordan man skal klare å overholde en bestemt aldersgrense på en nettside. Så kommer det en idiot og svarer Sjekke IP-adresse! akkurat som om denne IP-adressen  liksom kommer til å avsløre noe som helst om ALDER til de som bruker akkurat den IP-adressen. :fnise:   

Og så har vi alle tullingene som egentlig ikke har noe relevant informasjon eller hjelp å komme med. Men som bare ønsker å spørre og grave i problemstillinger som noen andre har. Bare for å ta ett eksempel: Noen har blitt alvorlig syke / skadet, og lurer på hva som er veldig viktig å huske på med tanke på det økonomiske, erstatning eller lignende. Så kommer det noen og spør Hvilket sykehus var du innlagt ved? Hva heter doktor eller sykepleier? Hvor lenge var du ved sykehuset? Fikk du ha TV eller radio på rommet? Fikk du noen besøk fra familie / venner / kollegaer? Hva slags mat fikk du spise der? Slike spørsmål har jo overhodet ingen relevans for det noen lurer på. Men det er enkelte som bare er interesserte i å mette sin egen intresse i andres liv og problemer.                      

Anonymkode: 1d33d...f9a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt matt av vaksineforkjempere som kaller vaksinemotstandere for hippier som tror på konspirasjoner osv. Folk må faen meg lese seg opp, det er ikke én fasit her!

Anonymkode: fe7dc...bc1

Og jeg motsatt. 

Anonymkode: 4dc1e...8d0

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FEIL!"

Jeg blir skikkelig irritert når det står med store bokstaver og ofte er det ikke direkte feil, men man kan ha forskjellig syn på ting.

"Det er ikke en menneske rett å..."

Oppgitt blir jeg, rett og slett oppgitt av slike svar.

Anonymkode: 984c4...f18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...