Gå til innhold

Hvorfor ligger x fortsatt i hodet mitt??

Anbefalte innlegg

Gjest ÅÅÅÅÅÅ
Skrevet

Sukk, flyttet fra en fyr for snart ett år siden. Var for mye som ikke stemte, og jeg følte mer at vi var venner en kjærester. Jeg bebreidet han mye for at det ble slutt (ikke til han, men jeg følte at mye av det som var galt var hans skyld, om dere skjønner hva jeg mener.)

Har møtt en ny gutt som er super på alle måter, og vi har det utrolig behagelig sammen. Alikevel merker jeg at jeg tenker mer og mer på x, selv om jeg har det bedre med han nye enn jeg hadde med han. Ser at mye av det som skjedde også var min skyld, og at jeg ikke var så "perfekt" som jeg trodde. Har så lyst til å treffe han igjen, og se hva som fortsatt er der av følelser. Vet han var veldig lei seg når det ble slutt og ville lenge ha meg tilbake.

Jeg har så lyst til å ta kontakt og si at jeg savner han. Men så kan jeg ikke gjøre det, han har gått videre i livet og jeg ødelegger bare for meg selv med å gjøre det. Også tenker jeg på at jeg har verdens beste kjæreste, så hvorfor savner jeg han???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du er nok litt glad i din ex ennå, høres det ut som om.

Kanskje du bare skulle ta en telefon eller sende en e-post bare for å si "hei, hvordan står det til med deg, lenge siden sist"?

Det kan vel ikke skade :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...