Gå til innhold

Hvorfor er skavland blitt så stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han oser jo av falskhet og er egentlig ganske kjedelig. Jeg fatter ikke hva som gjør han så interessant?

Anonymkode: 49a85...fe1

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. Programmet er uinteressant og kjedelig, og han klarer ikke å gjøre nok ut av det. Ser det kun om jeg er på besøk hos noen som har det på. 

• Liker 4
Skrevet

Han heter Skavlan og er en fjottnisse 

Anonymkode: 246d3...205

• Liker 3
Skrevet

Gravid 

Anonymkode: 4b39b...6c2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han heter Skavlan og er en fjottnisse 

Anonymkode: 246d3...205

Det skal være sikkert og han er ikke alene når jeg tenker meg om. stian blipp og sen kveld ¨gutta¨ fatter jeg heller ikke. Er jo bare sånn se på meg folk. 

Anonymkode: 49a85...fe1

• Liker 3
Skrevet

Makter ikke å se på det treige programmet. Samboer skulle absolutt se ene programmet fordi det var en spesiell gjest med. Aldri kjedet meg så mye. Å den der «svorsken» hans? Hva er det? Helt flaut å høre på

Anonymkode: 50e35...ea8

• Liker 1
Skrevet

Forhåpentligvis slutter folk å følge med på dette. Synker antall TV-seere lavt nok, så kanskje kanalen velger å skrape dritten vekk fra sendeskjemaet. 

Samme med "Senkveld" også. Er det virkelig noen som følger med på dette, og synes at dette er hysterisk morsomt?? 

Anonymkode: 84e22...38e

• Liker 3
Skrevet

Er han like stor lenger nå da? Før var det kanskje ikke så mye å velge mellom, det var liksom Skavlan på fredagskvelden (eller når det var), og "alle" så på uten å vite helt hvorfor. Som da hele Norge satt og så på Mot i Brøstet på 90-tallet.

Anonymkode: ca782...bce

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Forhåpentligvis slutter folk å følge med på dette. Synker antall TV-seere lavt nok, så kanskje kanalen velger å skrape dritten vekk fra sendeskjemaet. 

Samme med "Senkveld" også. Er det virkelig noen som følger med på dette, og synes at dette er hysterisk morsomt?? 

Anonymkode: 84e22...38e

Har du ikke så mange TV-kanaler, stakkar?

Anonymkode: 8ec23...864

Skrevet

Fordrar ikke Sk(r)avlan.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke de som liker å se på talk shows er spesielt kravstore.   

Anonymkode: ab218...682

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke de som liker å se på talk shows er spesielt kravstore.   

Anonymkode: ab218...682

Sa hu som er flaska opp på reality? Jeez...

Anonymkode: e2178...daa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sa hu som er flaska opp på reality? Jeez...

Anonymkode: e2178...daa

:klo:

Anonymkode: 8ec23...864

• Liker 2
Skrevet

Fordi han kan samle de mest sprikende gjester og få de til å snakke hyggelig sammen. Jeg likte det når det var norsk, nå kjenner jeg ikke halvparten av gjestene. Men har ikke TV2 så jeg får ikke sett det uansett.

Anonymkode: 991ba...26d

Skrevet

Kan folk lære seg at han heter Skavlan hvor får dere i hele tatt bokstaven D fra?

• Liker 4
Skrevet

Det er en uting når noen blir overeksponert eller blir "trykt i trynet" vårt for lenge. En må moderere eksponeringen og slutte før folk blir dritt lei! At de aldri kan lære seg det.

Nok er nok liksom. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han kan samle de mest sprikende gjester og få de til å snakke hyggelig sammen. Jeg likte det når det var norsk, nå kjenner jeg ikke halvparten av gjestene. Men har ikke TV2 så jeg får ikke sett det uansett.

Anonymkode: 991ba...26d

Det er gjestene, ikke Skavlan, som gjør programmet. Jeg likte det bedre før mtp at gjestene var mere kjente for meg men det er fortsatt en og annen intressant gjest. 

• Liker 2
Skrevet

Kan det ha med kosthold/livsstil å gjøre? :vetikke:

Anonymkode: f56f1...75b

• Liker 1
Skrevet

Hvis folk heller hadde brukt tiden sin på det de likte, og holdt seg fra vekk fra de ikke likte, så hadde kanskje verden vært litt bedre.

Ingen som tvinger dere til å se på tv. Det er ganske tragisk med folk som klager på tv-program, de må ha et relativt trist liv.

Hvis du ikke liker det du ser på, så bytt den jævla kanalen, ikke vær så ubrukelig. Bruk tiden på noe du liker.

Anonymkode: b182f...a2d

• Liker 2
Skrevet

Skavl🦆

Anonymkode: ee453...25d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...