AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Hadde en spontan abort forrige måned.. så tenkte at denne måneden skal vi prøve igjen og alt skal gå bra. Tok eggløsning test og den var positiv. Så vi hadde samleie dagene før og etter.. Tok gravid test idag. 6 dager før mensen..negativ.. er så utrolig sur og lei meg Anonymkode: ee093...710
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Var en kjenis Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde en spontan abort forrige måned.. så tenkte at denne måneden skal vi prøve igjen og alt skal gå bra. Tok eggløsning test og den var positiv. Så vi hadde samleie dagene før og etter.. Tok gravid test idag. 6 dager før mensen..negativ.. er så utrolig sur og lei meg Anonymkode: ee093...710 Var en kjemisk graviditet vel og merke. Fikk vanlig mensen som var forsinket 2 dager senere Anonymkode: ee093...710
Nerine_ Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Hvorfor tester du så lenge før forventet mens...? De fleste får negativ test da, uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 6 dager før mens er jo altfor tidlig å bli lei seg og trist av negativ test.. Jeg brukte også eggløsningstester og tempet, så jeg vet når EL var. Fikk allikevel ikke strek før jeg var 11 dpo, og den var latterlig svak. Test igjen når du venter mens. Anonymkode: 1d2d3...6a0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 Forstår deg! Vi prøvde i 1 år etter sist sa (hadde en før også) lei og sur, hadde ikke lyst å se noen gravid, følte de var overalt. Det tar tid men.. her har vi fått vår baby endelig... krysser fingrene for deg Anonymkode: 81a66...c65
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 Det er alt for tidlig å teste test igjen på IKM du! Jeg var veldig skuffet når jeg ikke ble gravid måneden etter SA. Viste seg at det skulle ta 8 mnd før jeg gikk positiv test igjen. Mistet da også. Ble gravid etter 4 mnd og nå er jeg 30 uker på vei. Anonymkode: 5cbfb...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå