AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Hei. Jeg begynte å røyke på fest for noen mnd siden, og har kun røyket på fest... Men nå har jeg av og til lyst på røyk og har tatt en på søndags kvelden og et par ganger i lunsjen med ei kollega. Flere som har sklidd litt ut på samme måte?:/ Snuser til vanlig men liker kosen med røyk på fest:) Anonymkode: 00a1e...a0e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Det er akkurat slik man begynner å røyke. Steg 1: æsj, dette var fælt. Jeg skal aldri bli en røyker. Steg 2: jaja, tar en på fest for det sosiale sin skyld. Steg 3: 20 prince mild, takk. *Host* Anonymkode: f501f...b15 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat slik man begynner å røyke. Steg 1: æsj, dette var fælt. Jeg skal aldri bli en røyker. Steg 2: jaja, tar en på fest for det sosiale sin skyld. Steg 3: 20 prince mild, takk. *Host* Anonymkode: f501f...b15 Det er det jeg var litt redd for! Vil ikke røyke fast, men heller ha den ekstra kosen ved fest og spesielle anledninger:) Jeg kjøper kanskje en 20 pkn Prince mild 100 annenhver uke. Stort sett ute hver helg enten fredag eller lørdag, så går fort minst 10 på en kveld. Ikke kjøpt røyk annet enn når jeg skal på fest, men synes jo nesten den røyken på søndagskvelden og i lunsjen var bedre enn festrøykene:/ Anonymkode: 00a1e...a0e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 Jeg sluttet å snuse, og holdt meg nesten ett år. Så skjedde dette: Juni - festival og alkohol. Snuste litt. Deeeeiiilig. Ok, tenkte jeg, festsnuser da. Juli - ferie. Snuste litt. Ok, tenkte jeg, feriesnuser da. August - vanlig tirsdag. Kjøpte snus før jobb. Ok, tenkte jeg, hverdagssnuser da. Og slik går veien inn i avhengighet igjen. Skal man slutte, så må man holde seg helt unna! Hilsen hverdagssnuser, fortsatt, tre år senere. Anonymkode: 8ad0a...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 Var akkurat sånn alle mine venner begynte å røyke for over 20 år siden, vi røykte alle på fest, jeg kastet konsekvent røykpakken på søndag, mens de begynte røyke litt på søndager, så på skolen mandag osv. Jeg er den eneste som ikke begynte å røyke fast. Ei venninne klarte etter mange forsøk å slutte for ca 5 år siden, to andre røyker fortsatt etter x antall forsøk på å slutte. Så jeg sier slutt mens leken er god, du et på vei til å bli en fast røyker. Anonymkode: 89bda...d84 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 Slutt på dagen er det eneste jeg kan anbefale. Du er godt på vei til avhengighet - akkurat som pill poppers og narkotika. Disse ting ER deilig og nikotin er en av de mest avhengighetsskapende stoffene du kan bruke. Så slutt, hvis ikke du vil begynne å bli stor røyker (og ja, 10 på en kveld er for det første ÆSJ, men det er svart mye!) Anonymkode: d61c3...fd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå