Gå til innhold

Antall orgasmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om kvinner som kan ha 4 og 5 orgasmer under ett og samme samleie. Noen her med den erfaringen.

Anonymkode: ecb66...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer, varierer om det er g pungt orgasme, eller klitoris orgasme. Har noen ganger noe som føles ut som begge deler, ganske digg! 

Skrevet

Ja 

og det er bare rått

nyter n kvinnes  orgasme.....

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Huder skrev:

Det stemmer, varierer om det er g pungt orgasme, eller klitoris orgasme. Har noen ganger noe som føles ut som begge deler, ganske digg! 

Du verden. Heldig du. 

Skrevet
18 minutter siden, Anonymjente93 skrev:

Har opplevd 2-3 😊

Sikkert bra utbytte det. 

Skrevet

Kan få så mange jeg vil. Hvis jeg blir tatt bakfra liggende på magen. Må stimulere klitoris samtidig. Sist fikk jeg 14 🙈. Det som stopper meg er krampe i armen..

Anonymkode: c6299...f32

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Du verden. Heldig du. 

Og de som er så heldige å ha sex med henne.  Ikke like moro å være mann når ingenting skjer, samma faen hva man gjør. Nedtur.

Skrevet

Med eksen var 4-5 orgasmer helt vanlig. Med min nåværende er det én eller ikkeno. Føler likevel at sexen som helhet er bedre nå, kjemien er bedre og det er råere og mer dyrisk. Men eksen var "teknisk" veldig deilig å ha inni meg (nei, ikke spess stor) i tillegg til at han var flink med fingre og munn. En kombinasjon av de to 😍

Anonymkode: 5b0ba...0a4

• Liker 1
Skrevet

Har aldri testa grensa for hvor mange jeg kan få. Jeg liker best to-tre i løpet av en omgang. Blir det flere orgasmer enn det, er de ofte mindre og krever mer energi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan få flere, men synes det blir for «teknisk» med mer enn 2. Og forsåvidt egentlig med mer enn 1.

Anonymkode: 54b30...c4c

Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Og de som er så heldige å ha sex med henne.  Ikke like moro å være mann når ingenting skjer, samma faen hva man gjør. Nedtur.

Min erfaring er at det ikke skjer uansett hva han gjør - når han åpenbart jager etter orgasme på en manns premisser. 

Jeg får uten unntak flere alene, og alltid dersom mannen slapper litt av og følger mine signaler.

Med en gang han stresser og øker tempo og hardhet i type «mannlig behov» så ødelegges orgasmetoppen. Like irriterende for meg som det sikkert er for mannen. 

Der en mann kanskje kan tro at jeg trenger 20 minutter trenger jeg jo bare 2 minutter på egenhånd. Så den innstillingen er liksom akkurat det som dessverre fører til st det blir vanskelig. 

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det ikke skjer uansett hva han gjør - når han åpenbart jager etter orgasme på en manns premisser. 

Jeg får uten unntak flere alene, og alltid dersom mannen slapper litt av og følger mine signaler.

Med en gang han stresser og øker tempo og hardhet i type «mannlig behov» så ødelegges orgasmetoppen. Like irriterende for meg som det sikkert er for mannen. 

Der en mann kanskje kan tro at jeg trenger 20 minutter trenger jeg jo bare 2 minutter på egenhånd. Så den innstillingen er liksom akkurat det som dessverre fører til st det blir vanskelig. 

Også dette er veldig individuelt! Den "mannlige" eskaleringen fra hardt til enda hardere til superhardt er akkurat hva jeg trenger for å komme med han jeg er sammen med nå. Bare han har ork til å holde på lenge nok og hardt nok, så kommer jeg stort sett til slutt. Med han er jeg nok sånn sett "tungpult". Med eksen var det mye større variasjon i stimuli som kunne få meg til å komme. Kunne til og med komme av rolig inn og ut i ikke lang tid, det var et eller annet med hvordan penishodet hans presset seg forbi det trangeste og smatt på plass og traff så perfekt deilig hele veien innover. Med typen kan jeg aldri i verden komme av rolig penetrasjonssex! 

Skrevet

Hvor lang tid går det mellom hver orgasme da? Dama får helt vill orgasme og sjeldent mer enn 2 på en «session», men vi liker å komme omentrent samtidig (jeg litt etter).

Anonymkode: 9d09d...281

Skrevet

Ja, jeg får lett flere enn 5 om vi holder på lenge. Ikke skjedd med andre enn kjæresten. Utrolig god kjemi, og vi fungerer veldig bra sammen. Flere er uten å stimulere klitoris også. 

Anonymkode: f9837...343

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også dette er veldig individuelt! Den "mannlige" eskaleringen fra hardt til enda hardere til superhardt er akkurat hva jeg trenger for å komme med han jeg er sammen med nå. Bare han har ork til å holde på lenge nok og hardt nok, så kommer jeg stort sett til slutt. Med han er jeg nok sånn sett "tungpult". Med eksen var det mye større variasjon i stimuli som kunne få meg til å komme. Kunne til og med komme av rolig inn og ut i ikke lang tid, det var et eller annet med hvordan penishodet hans presset seg forbi det trangeste og smatt på plass og traff så perfekt deilig hele veien innover. Med typen kan jeg aldri i verden komme av rolig penetrasjonssex! 

Poenget mitt var at det ikke funker når mannen fokuserer på sitt behov - fremfor å lese dine om målet er at du skal ha orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...