AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Vi koser oss med sex altså, men jeg stresser med å tenke at tenk om eggløsning er i dag og så har vi ikke sex nå. Syklusen min varierer litt. Fra 29-32 dager. Vet ikke om dette regnes som ustabil syklus akkurat, men nøyaktig eggløsningsdag blir jo litt vanskelig å regne seg fram til. Uansett jeg tror jeg har eller skal ha eggløsning denne uken. Mest sannsynlig i går, i dag, kanskje i morgen eller lenger frem i tid. Jeg har sjekket slim og har dette typiske eggløsningsslimet bare 1 dag hver syklus. Er det sannsynlig at eggløsningen er samme dag eller at den har vært eller at den kommer? Blir gal. Hadde sex nå sånn 01 tiden, ikke i går men dagen før. Og dagen før det. Nå stresser det meg at vi ikke la inn noe i går også. (stakkars mann) Bør jeg ha sex i morgen også eller vente en dag? Anonymkode: 44439...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Sånn generelt sier man vel at annenhver dag holder. Når man har holdt på en stund uten å lykkes vil jeg kanskje råde til å også lytte til egen kropp og hans kropp, ta det fra en som har omentrent ødelagt sexlivet pga timing, el-testing og det som er. Det var kjempemoro og vi ble bare ekstra ivrig i starten, men etter en stund ble det motsatt... Nå tar vi en pause og har sex kun når vi føler for det, alle tester er lagt bort 🙂 vet ikke hvor lenge du har prøvd men hvis du har litt uregelmessig el, så ville jeg kanskje testet etter den en noen ganger. Så blir ikke perioden man MÅ ha seg annenhver dag riktig så lang:-) Lykke til 😊 Anonymkode: 56e57...922 2
Mistenksom Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Godt spørsmål 😅 kjenner meg igjen. Er selv stresset pga dette. Vi må nok prøve i kveld, i morgen er vi borte hele dagen og sikkert utslitt når vi kommer hjem 🙈 Nærmer meg el tror jeg. Dag 9 av syklusen så jeg vet vi bør legge inn noen aksjer nå snart. Er så sykt sliten fortiden, mye jobb og stress ellers i livet så sexen blir litt glemt på en måte. Stuper i seng tidlig på kvelden og sovner med engang.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn generelt sier man vel at annenhver dag holder. Når man har holdt på en stund uten å lykkes vil jeg kanskje råde til å også lytte til egen kropp og hans kropp, ta det fra en som har omentrent ødelagt sexlivet pga timing, el-testing og det som er. Det var kjempemoro og vi ble bare ekstra ivrig i starten, men etter en stund ble det motsatt... Nå tar vi en pause og har sex kun når vi føler for det, alle tester er lagt bort 🙂 vet ikke hvor lenge du har prøvd men hvis du har litt uregelmessig el, så ville jeg kanskje testet etter den en noen ganger. Så blir ikke perioden man MÅ ha seg annenhver dag riktig så lang:-) Lykke til 😊 Anonymkode: 56e57...922 Takk. Jeg prøver å roe ned så jeg ikke ødelegger sexlivet, men enkelt er det ikke. 30 minutter siden, Mistenksom skrev: Godt spørsmål 😅 kjenner meg igjen. Er selv stresset pga dette. Vi må nok prøve i kveld, i morgen er vi borte hele dagen og sikkert utslitt når vi kommer hjem 🙈 Nærmer meg el tror jeg. Dag 9 av syklusen så jeg vet vi bør legge inn noen aksjer nå snart. Er så sykt sliten fortiden, mye jobb og stress ellers i livet så sexen blir litt glemt på en måte. Stuper i seng tidlig på kvelden og sovner med engang. Jeg har bestemt meg for at på selveste valentinesdagen så skal jeg ha sex! 😅 Aldri trodd man skulle bli så sprø av babylaging. Anonymkode: 44439...8cc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 Det optimale er annenhver dag, da sperm lever i opp til fem dager. Oftere enn det kan virke mot sin hensikt da sædkvaliteten blir dårligere. Anonymkode: 0d295...91d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 Vet ikke om du vet, men det er lurt at du får orgasme etter han. Det øker sannsynligheten for befruktning. Bare et tips. Savner den tiden da hun var utrolig kåt og tilgjengelig hele tiden. Hilsen mann som lyktes flere ganger på første forsøk. Anonymkode: 994ec...70c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om du vet, men det er lurt at du får orgasme etter han. Det øker sannsynligheten for befruktning. Bare et tips. Savner den tiden da hun var utrolig kåt og tilgjengelig hele tiden. Hilsen mann som lyktes flere ganger på første forsøk. Anonymkode: 994ec...70c Takk for svar og et bra tips 😉😆 Anonymkode: 44439...8cc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 På 14.2.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev: Det optimale er annenhver dag, da sperm lever i opp til fem dager. Oftere enn det kan virke mot sin hensikt da sædkvaliteten blir dårligere. Anonymkode: 0d295...91d Takk Vi har hatt sex hver dag nå untatt 2 dager i uka jeg tror jeg har eggløsning. Håper det sitter nå. Anonymkode: 44439...8cc
hopeful Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Jeg godt også på slik et par måneder. Nesten tvangssex. Men så måneden etterpå hdde vi ikke tid. Så tenkte bare at vi har oss når vi vil, også prøver vi igjen neste måned. Gjett hvem som ble gravid den måneden vi ikke brydde oss da? 😍
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #10 Skrevet 16. februar 2019 Trenger jo bare ha dere annenhver dag i uka fra syklusdag 12-19ish. Da eggløsning mest sannsynlig ligger der et sted. Man har forresten mest eggløsningsslim i dagen før eggløsning: blir vannaktig ved selve eggløsningen. Anonymkode: 31e7d...78a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 28 minutter siden, hopeful skrev: Jeg godt også på slik et par måneder. Nesten tvangssex. Men så måneden etterpå hdde vi ikke tid. Så tenkte bare at vi har oss når vi vil, også prøver vi igjen neste måned. Gjett hvem som ble gravid den måneden vi ikke brydde oss da? 😍 Jeg er i 4pp og klarer ikke slappe av. Har fått det for meg at jeg ikke kan få barn uten at det er noen grunn til det. Skal virkelig forsøke å roe ned. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger jo bare ha dere annenhver dag i uka fra syklusdag 12-19ish. Da eggløsning mest sannsynlig ligger der et sted. Man har forresten mest eggløsningsslim i dagen før eggløsning: blir vannaktig ved selve eggløsningen. Anonymkode: 31e7d...78a Da er det godt innfridd denne mnd hvertfall. Anonymkode: 44439...8cc
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #12 Skrevet 17. februar 2019 På 14.2.2019 den 14.27, AnonymBruker skrev: Vet ikke om du vet, men det er lurt at du får orgasme etter han. Det øker sannsynligheten for befruktning. Bare et tips. Savner den tiden da hun var utrolig kåt og tilgjengelig hele tiden. Hilsen mann som lyktes flere ganger på første forsøk. Anonymkode: 994ec...70c Enig. Synes det er rart at ikke flere får opp øynene for dette tipset! I tillegg; når kvinnen får orgasme, så er kroppen helt avslappet, noe den ikke er når fokus kun er på tidspunkt og sperm. Unntak finnes alltid, men ikke dropp orgasmen når man lager barn. Anonymkode: 1e940...ce5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #13 Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. Synes det er rart at ikke flere får opp øynene for dette tipset! I tillegg; når kvinnen får orgasme, så er kroppen helt avslappet, noe den ikke er når fokus kun er på tidspunkt og sperm. Unntak finnes alltid, men ikke dropp orgasmen når man lager barn. Anonymkode: 1e940...ce5 Jeg klarer svært sjeldent få orgasme med partner, men selvfølgelig ønsker jeg å oppnå det. Anonymkode: 44439...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #14 Skrevet 22. februar 2019 Var hos gynekologen og hun sa at vi skulle ha sex annenhver dag. Forrige syklus hadde vi sex hver dag, og jeg ble ikke gravid. Det er nok bare en tilfeldighet. Men hvis vi da skal ha sex annenhver dag, før vi da ha: 1. Sex før eggløsningsdagen+ dagen etter? 2. To dager før eggløsningsdagen+ på eggløsningsdagen? Anonymkode: 1723f...a1d
Mistenksom Skrevet 22. februar 2019 #15 Skrevet 22. februar 2019 Eneste aksjen vi la inn denne måneden var en gang i min fertile periode 🤭 Tror nok vi må belage oss på ny mnd som prøvere. Høyt tempo her, begge jobber mye og jeg er i tillegg småsyk. Krysser fingrene selvsagt, man vet jo aldri 😉
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #16 Skrevet 22. februar 2019 46 minutter siden, Mistenksom skrev: Eneste aksjen vi la inn denne måneden var en gang i min fertile periode 🤭 Tror nok vi må belage oss på ny mnd som prøvere. Høyt tempo her, begge jobber mye og jeg er i tillegg småsyk. Krysser fingrene selvsagt, man vet jo aldri 😉 Er jo som Zalo: «en dråpe er nok» 🤞🏻 Anonymkode: 1723f...a1d 1
Mistenksom Skrevet 22. februar 2019 #17 Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jo som Zalo: «en dråpe er nok» 🤞🏻 Anonymkode: 1723f...a1d Går for den vi 😉 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #18 Skrevet 22. februar 2019 Hver 2-3 dag. Og ikke stress, ta det med ro! Nå vet jeg ikke om dere har prøvd lenge men gi dere 2-3 prøvefrie måneder. Det er som oftest da det skjer. Prøvde lenge selv med el slim og eggløsningstester osv, den måneden jeg ryddet alt det bort så skjedde det. Det tok rett og slett vekk en glede av sexen som vi ikke la merke til at det gjorde engang. pga stress den måneden så hadde vi sex 1 (veldig kjapp) gang. Og det ble det barn av 😂😂 så gi hodet ditt litt fred og bare kos dere med mannen så ofte dere ønsker, legg inn noen ekstra avslappende dager en uke etter mens så går det seg til Anonymkode: c7a13...d0e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #19 Skrevet 22. februar 2019 Vår taktikk var å ha sex annenhver dag, fra den dagen jeg sluttet å blø, frem til jeg ventet mens. Dermed treffer man jo eggløsningen en eller annen gang Funket for oss! Anonymkode: a8c2a...9db
s0la Skrevet 22. februar 2019 #20 Skrevet 22. februar 2019 Jeg har ikke vært gravid, er ikke gravid og planlegger ikke å bli gravid. Meeeen... Jeg har hørt mange si at når de først stresset ned og hadde den tankegangen om at: «Nå skal vi bare leve, ha sex, ikke tenke på graviditet», da først av ble de gravide. Kanskje stresset gjør det verre? Ikke at jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå