Gå til innhold

Vasker inni vaginaen med dusj hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Kan jeg spørre dere om det er normalt og spyle vann inni vaginaen slik at man blir skikkelig ren inni der.

jeg har mye utflod og gjør dette hver gang jeg dusjer, er det andre som gjør det ?

Anonymkode: 119ba...3b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har aldri vasket meg inni selve vaginaen. Har aldri hatt problemer med noe. Hverken sopp eller utflod eller noe. Tror det er sunnest å ikke vaske der.

Anonymkode: 4ed9d...b7b

• Liker 9
Skrevet

Ja, jeg spyler daglig. Dette har jeg gjort i årevis, og har aldri fått problemer av det. Fresh følelse.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Du har mye utflod nettopp fordi du gjør dette. Skjeden er selvrensende. Et kjapt googlesøk kan hjelpe deg.

Anonymkode: 3c68a...1e6

• Liker 35
Skrevet

For å si det sånn så blir jeg slikket hver eneste dag nesten og mannen liker at jeg spyler inni så det ikke kommer noe ekkelt hvit flod eller noe... og jeg får ikke slappet av og nyte det skikkelig når jeg ikke er ren nedi der. 

Jeg spyler annenhver dag ca..

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn så blir jeg slikket hver eneste dag nesten og mannen liker at jeg spyler inni så det ikke kommer noe ekkelt hvit flod eller noe... og jeg får ikke slappet av og nyte det skikkelig når jeg ikke er ren nedi der. 

Du er mer enn ren nok ved å vaske de ytre delene. Tro meg, hadde du hatt sopp eller annen ubalanse oppi huttiteia hadde det IKKE hjulpet på lukt/smak å spyle oppi der :)

Lurer også på hvordan sexen oppleves om du er helt tørr? For det kommer jo sekret ut når man blir kåt

Endret av Mrs Robinson
  • Liker 20
Skrevet

Nei det driver jeg ikke med. Får være grenser for hvor mye man skal plage kroppen sin med. 

Anonymkode: 1b7f0...5e9

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen din bør ta seg en bolle. Skjeden er selvrensende. Så lenge man vasker de ytre delene skånsomt med vann og underlivet er i normal balanse så er man ren nok!

• Liker 28
Gjest Athleisure
Skrevet

Null problem å vaske fitten med vann. Bruk gjerne såpe også, men unngå å få det for langt inni fitten. 
Forestill deg dette; du har hatt sex med en mann som spruter sæd inni deg. Vil du lukte sex eller blomster?

Skrevet
Akkurat nå, Athleisure skrev:

Null problem å vaske fitten med vann. Bruk gjerne såpe også, men unngå å få det for langt inni fitten. 
Forestill deg dette; du har hatt sex med en mann som spruter sæd inni deg. Vil du lukte sex eller blomster?

Nei, man trenger ikke såpe. Man skal ihvertfall ikke ta det inn i skjedeåpningen.

• Liker 22
Gjest Athleisure
Skrevet
Akkurat nå, Edinbruh skrev:

Nei, man trenger ikke såpe. Man skal ihvertfall ikke ta det inn i skjedeåpningen.

Svar gjerne på spørsmålet mitt om du ønsker å lukte sex eller blomster dersom du har hatt sex. Menstruasjon er også relevant, da det er skittent og lukter. Håper du i det minste bruker såpe mellom kjønnsleppene. 

Skrevet
2 minutter siden, Athleisure skrev:

Svar gjerne på spørsmålet mitt om du ønsker å lukte sex eller blomster dersom du har hatt sex. Menstruasjon er også relevant, da det er skittent og lukter. Håper du i det minste bruker såpe mellom kjønnsleppene. 

🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 16bad...f64

• Liker 25
Skrevet
Akkurat nå, Athleisure skrev:

Underliv skal da faen ikke lukte blomster. 

Jeg har aldri brukt såpe og ikke fått en eneste klage. Snarere tvert imot, kjære deg.

Er ikke keen på å ha sex under menstruasjonen uansett, men hva andre vil angår ikke meg.

• Liker 30
Skrevet

Har jeg gjort i over 20 år. Aldri hatt sopp eller vert plaget med utflod. 

Anonymkode: 05734...75e

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Du er mer enn ren nok ved å vaske de ytre delene. Tro meg, hadde du hatt sopp eller annen ubalanse oppi huttiteia hadde det IKKE hjulpet på lukt/smak å spyle oppi der :)

Lurer også på hvordan sexen oppleves om du er helt tørr? For det kommer jo sekret ut når man blir kåt

For å si det slik så spruter det ut fittesaft bare av å bli skikka så det er ingen problem også er jeg bare 20 år fortsatt

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg gjort i over 20 år. Aldri hatt sopp eller vert plaget med utflod. 

Anonymkode: 05734...75e

Neida, noen av oss kvinner er heldige og blir aldri plaget med slikt.

Er likevel en del kvinner som kan lett kan få problemer av slikt.

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, Athleisure skrev:

Blomster selvsagt! 

Jeg går heller ikke på p-piller jeg bare skyller bort med vann etter sex ! Og det har funket i fine 5 år :))

• Liker 1
Gjest Athleisure
Skrevet
1 minutt siden, Edinbruh skrev:

Underliv skal da faen ikke lukte blomster. 

Jeg har aldri brukt såpe og ikke fått en eneste klage. Snarere tvert imot, kjære deg.

Er ikke keen på å ha sex under menstruasjonen uansett, men hva andre vil angår ikke meg.

Da er det nærliggende å tro at du går rundt med svette under armene, skitten bak og lignende; for det skal da for all del ikke lukte blomster. 

Handler ikke om du er "keen" på å ha sex under menstruasjon - det handler om at blodet fra fitten skal skyldes/vaskes vekk. Det kan nemlig være til sjenanse for andre (offentlig transport f.eks) mtp lukt. 

Se for deg en person som har en uspiselig lukt fra underlivet. Uansett om det er en sexpartner, venn eller bekjent, vil ingen fortelle vedkommende som lukter, at hun bør vaske seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...