Gjest Revenka Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Har noen her prøvd stegtellere som måler hvor langt man går? Er du fornøyd? Hvor mye kostet den du har? Jeg har bikkje som får en del tur, og det hadde vært interessant å vite hvor mye jeg egentlig går med ham i løpet av en ukes tid. Fikk litt lyst på en slik, men den må jo fungere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har en stepteller og digger den! Jeg ser hvor mye jeg har gått i løpet av dagen. Du finner fort ut hva som er "deg". Selv om det står at du har tatt for eks 4000 steg på en dag betyr det ikke at du har faktisk tatt så mange steg. Noen ganger gir den utslag på vibrasjoner, og teller mer (eller mindre). Men du finner ut hva som er normalt for deg etter en ukes tid, og da vil du bli engasjert! Jeg er oppe i ca 2000 steg om dagen (har mye stillesittende arbeid og må kjøre bil til jobb hver dag) som er utrolig lite. Men da blir jeg engasjert til å gå meg en tur etter jobb istedenfor å sette meg ned foran tv'en! Min heter SILVA og kostet ca 200 kr tror jeg. Kjøpte den på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg trålet alle sportsbutikker i Oslo og fant ingen. Endte opp med en fra Clas Ohlsson til en søttilapp som jeg ikke finner ut av hvordan funker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Del Skrevet 12. april 2005 Hei, jeg har stegteller og bruker den hver gang jeg går tur. Vet nå ikke om den er helt pålitelig, men det er uansett gøy å se hvor langt jeg har gått - er ikke så opptatt av å telle skrittene - det er mye morsommere å se hvor mange km jeg klarer på hver tur. Jeg går ca. 5 km på en time, går tur 4 - 6 ganger i uken og legger sammen antall timer på tur samt antall tilbakelagte km i løpet av en uke. Morsomt & motiverende. Formen blir også bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 12. april 2005 #5 Del Skrevet 12. april 2005 http://www.greteroede.no/butikken/ Denne stegtelleren (nederst til venstre) duger kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 12. april 2005 #6 Del Skrevet 12. april 2005 De solgte en på Kellog's (frokostblandingsprodusenten) også, for 70kr syns jeg å huske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå