Mia00 Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Hei, jeg er et veldig kjært menneske som behandler kattungen min som en baby (I know). Den skal ha det beste. Så får veldig vondt hver dag jeg drar på jobb og hun må være alene så mange timer. Jeg vet såklart at hun klarer seg alene, men jeg får fortsatt vondt i meg når jeg er på jobb. Så noen tips eller erfaringer? Iallefall til å få den følelsen bort når jeg drar fra henne
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 En venninne hadde også dårlig samvittighet for å gå fra kattungen sin, så hun har nå tre katter 😜 Anonymkode: b6e3a...43e 4
Ariana807 Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Hva med å invistere i et slikt kamera som du kan linke til en app på telefonen https://www.tek.no/artikler/samletest-smarte-sikkerhetssystemer/350273
Monica1968 Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 Kan det være et alternativ å ha en katt til? Aller helst bør den være søster eller bror til katten din, men om de er vant til hverandre fra de er kattunger, blir det trolig venner uansett. Da har kattene selskap i hverandre mens du er på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå