Gå til innhold

Kattunge alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er et veldig kjært menneske som behandler kattungen min som en baby (I know). Den skal ha det beste. Så får veldig vondt hver dag jeg drar på jobb og hun må være alene så mange timer. Jeg vet såklart at hun klarer seg alene, men jeg får fortsatt vondt i meg når jeg er på jobb. Så noen tips eller erfaringer? Iallefall til å få den følelsen bort når jeg drar fra henne :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør i singelliv og dating ville jeg laget tinderprofil for kattungen, søkt etter en mann til å passe på den. Vær forberedt på en del friske tolkninger av oppdraget. Husk å nevne lønn etter avtale etc😆

Anonymkode: b98c2...ca7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør i singelliv og dating ville jeg laget tinderprofil for kattungen, søkt etter en mann til å passe på den. Vær forberedt på en del friske tolkninger av oppdraget. Husk å nevne lønn etter avtale etc😆

Anonymkode: b98c2...ca7

Ja, søren! Må kanskje ha med alder og da 😄

Skrevet

Katten sover mest av tiden, så en tinderprofil er vel unødvendig.:fnise:

Anonymkode: a8292...bdf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har TV på hele dagen, så han har lyder han er vandt med. Glemmer jeg sette på TV, så rører han ikke matskålen. Er litt selskap med lyder de er vandt til :) 

Anonymkode: c740c...072

• Liker 1
Skrevet

Beklager til alle som ser dette, var ikke meningen å skrive i feil tema. Men TAKK for svar 😍 Dere er gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...