AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Gir D-vitamindråper (skal prøve tran igjen når flaska er tom), men utover det, bør han få noe multivitamin i tillegg? Anonymkode: e14f7...709
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gir D-vitamindråper (skal prøve tran igjen når flaska er tom), men utover det, bør han få noe multivitamin i tillegg? Anonymkode: e14f7...709 Har barn påvist mangler ved blodprøve, skal de ha tilskudd. Uten påvist mangel skal barn ha sunn kost og ingenting annet. Snakk med helsesykepleieren eller fastlegen. Anonymkode: 62304...63f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har barn påvist mangler ved blodprøve, skal de ha tilskudd. Uten påvist mangel skal barn ha sunn kost og ingenting annet. Snakk med helsesykepleieren eller fastlegen. Anonymkode: 62304...63f Ok, ja har tenkt til det på kontrollen vi har snart. Bare kom til å tenkte på at jeg tok både tran og sanasol selv som barn, uten at jeg tror det var påvist noen mangler. Anonymkode: e14f7...709
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, ja har tenkt til det på kontrollen vi har snart. Bare kom til å tenkte på at jeg tok både tran og sanasol selv som barn, uten at jeg tror det var påvist noen mangler. Anonymkode: e14f7...709 Dette er advart mot i media gjentatte ganger. Tran og Sanasol skal aldri kombineres. Begge inneholder A og D vitaminer som kan gi livsvarig skade på leveren til et lite barn. Søk hjelp hos fagfolk. Anonymkode: 62304...63f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 Den er god, da vet jeg det. Kan forsikre deg om at jeg aldri ville begynt med det uten å vite sikkert at det er ok, bare tenkte jeg skulle spørre her i første omgang. Anonymkode: e14f7...709
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 Jeg har en kresen fireåring som får multivitaminer for barn som jeg kjøper på Apoteket. Anonymkode: b5dc0...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå