Gå til innhold

Kan dette virkelig skje i Norge? Kan påtalemydighetene plante bevis på denne måten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Politiet fant for noen mnd siden en pose med kreatinpulver i x-en min sin leilighet. Eller, i vår leilighet. Vi bodde sammen på dette tidspunktet. Politiet mistenkte at det kunne være kokain og tok posen med pulveret og sendte det inn til Kripos for undersøkelse. Jeg og x-en var sammen i en del år og har ett barn sammen. 

Min x har på ingen tidspunkt vært noe som helst bekymret anngående det at Kripos skulle sjekke innholdet da han vet med 100% sikkerhet at det kun var kreatinpulver i posen som han bruker i forbindelse med trening. Jeg spurte han om det kan være noe dop der og han sa nei selvfølgelig ikke. Hadde han hatt dop der så hadde han fortalt meg deg. Han forteller meg absolutt alt og spesielt om alvorlige ting som dette, da vi har barn sammen og jeg støtter han i tykt og tynt. Jeg tror 100% på han at han ikke hadde noe dop i den kreatinposen. 

Plutselig i dag blir han ringt opp av en advokat som fortelle han at han har en rettssak neste mnd og at det gjelder besittelse av 19 gram kokain. Jeg og x-en fikk helt sjokk og fatter ikke hvordan dette er mulig. Altså jeg klarer fortsatt ikke å tro at det i det hele tatt er mulig at noe slikt kan skje i Norge. At påtalemyndighetene planter bevis for å få noen straffedømt for noe de ikke har gjort. De bare tar med seg en pose med pulver for så å påstå at det er kokain og gjøre hva f**n dem vil?? Det skal sies at x-en min er utenlandsk og mørkhudet og jeg føler veldig at dette går på rasisme. 

Jeg googla litt ista og leste om ett tilfelle her i Norge der politiet har plantet kokain på ett åsted. Leste om at dette hadde skjedd i Storbritannia også. Hvordan går man frem med dette her ? Skal de som hat makt kunne gjøre som dem vil imens en utlending som står svakt i samfunnet bare må ta imot dette her. 

Jeg kjenner at jeg er skikkelig provosert!!!

Anonymkode: eb948...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal de oppnå med å plante bevis? Første spørsmål du bør stille deg. Tror ikke noen vil bruke haugevis av kroner på det. Så nei, det har de nok ikke gjort du.

Og hvorfor var politiet i leiligheten i det hele tatt? 

• Liker 41
Skrevet

Jeg lurer også på hva politiet gjorde i leiligheten i det hele tatt? Hvis de ransaket leiligheten deres så hadde de tydeligvis en sterk mistanke om noe. Og hvem har 19 gram kreatinpulver i en liten pose? 

Hva skulle politiet få ut av å plante bevis? Var dette noen politifolk han har hatt problemer med tidligere?

Vær klar over at barnevernet snart tar kontakt. Det gjør de alltid når politiet sender en bekymringsmelding og det gjør de når de finner narkotika i en leilighet som et barn bor i. 

Anonymkode: c821f...9a9

• Liker 38
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på hva politiet gjorde i leiligheten i det hele tatt? Hvis de ransaket leiligheten deres så hadde de tydeligvis en sterk mistanke om noe. Og hvem har 19 gram kreatinpulver i en liten pose? 

Hva skulle politiet få ut av å plante bevis? Var dette noen politifolk han har hatt problemer med tidligere?

Vær klar over at barnevernet snart tar kontakt. Det gjør de alltid når politiet sender en bekymringsmelding og det gjør de når de finner narkotika i en leilighet som et barn bor i. 

Anonymkode: c821f...9a9

Det er ingen som ransaket leiligheten. De var i leilighet for ingenting alvorlig. De var der som støtte/hjelp for noe annet. Keratinposen lå på kjøkkenbordet. Posen er sånn ca 20cm lang (har ikke målt den) og det var 1/3 igjen i posen. De mener at 19 gram kokain er en del av innholdet i posen, ikke hele innholdet. Posen er original keratin posen ikke noe annen type pose. 

Jeg kjenner min x veldig godt. Og han hadde aldri i livet unnlatt meg å fortelle at det hadde vært kokain i den om det virkelig hadde vært det. Han hadde heller ikke vært avslappet og ubekymret rundt dette i flere mnd det er jammen meg unaturlig isåfall hvis man vet man har 19 gram kokain i posen. 

Når jeg leser på nettet at noe som dette faktisk skjer, så er jeg ganske sikker på at disse bevisene har blitt plantet eller at det har skjedd en feil hos Kripos. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner min x veldig godt

Du tror du kjenner han veldig godt. Det trodde jeg at jeg gjorde og helt til det dukket opp noe som var totalt uventet for meg, men som han hadde visst om lenge og ikke vist noe tegn til skulle skje. Alvorlige livsforandrende greier. Vi også har barn. Noen er ekstremt kyniske.

Anonymkode: 8bf9c...987

• Liker 20
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som ransaket leiligheten. De var i leilighet for ingenting alvorlig. De var der som støtte/hjelp for noe annet. Keratinposen lå på kjøkkenbordet. Posen er sånn ca 20cm lang (har ikke målt den) og det var 1/3 igjen i posen. De mener at 19 gram kokain er en del av innholdet i posen, ikke hele innholdet. Posen er original keratin posen ikke noe annen type pose. 

Jeg kjenner min x veldig godt. Og han hadde aldri i livet unnlatt meg å fortelle at det hadde vært kokain i den om det virkelig hadde vært det. Han hadde heller ikke vært avslappet og ubekymret rundt dette i flere mnd det er jammen meg unaturlig isåfall hvis man vet man har 19 gram kokain i posen. 

Når jeg leser på nettet at noe som dette faktisk skjer, så er jeg ganske sikker på at disse bevisene har blitt plantet eller at det har skjedd en feil hos Kripos. 

Politiet kommer ikke på døra uten et veldig godt grunnlag bortsett fra når de går dør til dør for å selg lodd til politiets julelotteri.

Uansett hvor godt du kjenner din ex, din mor eller din supersnille bestefar så kan de ha en side du ikke vet om, hvordan kan du vite at det er akkurat det besøket fra politiet som er gjeldene?. Kan være, men det kan også være at din ex har blitt fersket med pulver før eller etterpå... uansett så er ikke kreatin noe som er innenfor normalen hos noen som driver seriøst med trening, det er kun for bolere og kokainhuer.

Anonymkode: 674a3...a87

• Liker 7
Skrevet

Kjæresten din lyver, og du er for forelsket, naiv og blåøyd til å innse det. 

Politiet har ikke plantet noe som helst. 

Anonymkode: 5d6a9...bb9

• Liker 24
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet kommer ikke på døra uten et veldig godt grunnlag bortsett fra når de går dør til dør for å selg lodd til politiets julelotteri.

Uansett hvor godt du kjenner din ex, din mor eller din supersnille bestefar så kan de ha en side du ikke vet om, hvordan kan du vite at det er akkurat det besøket fra politiet som er gjeldene?. Kan være, men det kan også være at din ex har blitt fersket med pulver før eller etterpå... uansett så er ikke kreatin noe som er innenfor normalen hos noen som driver seriøst med trening, det er kun for bolere og kokainhuer.

Jeg skrev i hi at jeg og x-en bodde sammen på det tidspunktet. Jeg har sett rullebladet hans og der står det at han har blitt tatt for å kjøre uten førerkort. Han har ikke blitt fersket med noe pulver før. Jeg vet at det er det besøket gjelder fordi jeg så dokumentene i saken som advokaten har og det gjelder den keratinposen. En ting jeg synes er merkelig er at på nettet så står det at opp til 15gram kokain kan det gå greit med bot. Fra 15gram og oppover er det fengselsstraff som gjelder. Det som er merkelig er at de liksom fant 19 gram kokain når x sier at det ikke var noe som helst dop der.

jeg forstår dere som mener at han juger til meg at jeg er forelsket, naiv og hele den pakka der. Men dere kjenner hverken meg eller han. Jeg vet at han ikke utelukker slik informasjon fra meg. Da han altid søker støtte fra meg om han har noe problem i livet. Og i ett slikt grovt tildele ville han hvertfall gjort det.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det høres fryktelig upraktisk og ulogisk ut å ha 19 gram kokain utblandet i en haug med kreatin da.

Hvordan mener de at dette liksom skulle blitt inntatt?

Så det syns jeg virker litt merkelig, men på den annen side så har de som sier at politiet ikke kommer uten grunn et poeng også, jeg ser du unngår å svare konkret på hva de gjorde i leiligheten i utgangspunktet.

Det er minst en, og mest sannsynlig flere, ting som ikke stemmer her.

Anonymkode: fca41...b69

• Liker 11
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvordan dette du skriver ser ut? Jo, at her har det vært narkotika inne i bildet tidligere. Du vet han ville fortalt deg.... right. Det avslørte det. 

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

uansett så er ikke kreatin noe som er innenfor normalen hos noen som driver seriøst med trening, det er kun for bolere og kokainhuer.

Kreatin er et helt vanlig kosttilskudd blant hvem som helst som driver med trening.

Dokumenterte effekter er det så som så med, men det stopper ikke vanlige gym-bunnies fra å bruke det allikevel.

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Vet du hvordan dette du skriver ser ut? Jo, at her har det vært narkotika inne i bildet tidligere. Du vet han ville fortalt deg.... right. Det avslørte det. 

Hæææ? Avslørte hva? Betyr det at det har vært narkotika tidligere fordi jeg vet at min x forteller meg alt ? Viktige ting!! Jesuuuuuuuuus!!!

ts

Skrevet

Hva slags motivasjon skulle politiet ha for å plante kokain slik at det rammer din eks??? 

Tenker du at politiet tukler med bevis bare på pur f?

Anonymkode: 2f3b9...8e1

• Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev i hi at jeg og x-en bodde sammen på det tidspunktet. Jeg har sett rullebladet hans og der står det at han har blitt tatt for å kjøre uten førerkort. Han har ikke blitt fersket med noe pulver før. Jeg vet at det er det besøket gjelder fordi jeg så dokumentene i saken som advokaten har og det gjelder den keratinposen. En ting jeg synes er merkelig er at på nettet så står det at opp til 15gram kokain kan det gå greit med bot. Fra 15gram og oppover er det fengselsstraff som gjelder. Det som er merkelig er at de liksom fant 19 gram kokain når x sier at det ikke var noe som helst dop der.

jeg forstår dere som mener at han juger til meg at jeg er forelsket, naiv og hele den pakka der. Men dere kjenner hverken meg eller han. Jeg vet at han ikke utelukker slik informasjon fra meg. Da han altid søker støtte fra meg om han har noe problem i livet. Og i ett slikt grovt tildele ville han hvertfall gjort det.

Ts

Jeg er veldig spent på hvordan dette dokumentet med rulleblad så ut, kan du beskrive det?.

• Liker 18
Skrevet

Det jeg lurer litt på er hvordan du har sett «rullebladet» hans.. Det er ikke noe man får utlevert og man får vel bare en beskjed om det er merknader eller ikke når man ber om en politiattest til jobb osv? 

Anonymkode: 39435...6ef

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæææ? Avslørte hva? Betyr det at det har vært narkotika tidligere fordi jeg vet at min x forteller meg alt ? Viktige ting!! Jesuuuuuuuuus!!!

ts

Hvordan kan man vite at noen forteller en alt? Jeg tror at min mor aldri lyger for meg, men helt sikker kan jeg aldri være.

Anonymkode: 2f3b9...8e1

• Liker 6
Skrevet

La oss si at politet har plantet bevis (jeg tror egentlig ikke det), hvorfor skulle din ex være den utvalgte? Hva er grunnen til at de så gjerne vil ta ham for noe? Om de så planter bevis, så gjør de vel neppe det bare for å ta en vanlig småbarnsfar som liker å trene, eller tror du det?

Anonymkode: 22ebe...ddf

• Liker 21
Skrevet

Du TS, ærlig talt, er du klar over hvor mye politiet har å gjøre? Hvor mange saker som må henlegges pga manglende ressurser mv? De gidder ikke bruke tid på å plante kokain. Her er det Xen din som ikke forteller alt. 

Anonymkode: fbd12...211

• Liker 22
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres fryktelig upraktisk og ulogisk ut å ha 19 gram kokain utblandet i en haug med kreatin da.

Hvordan mener de at dette liksom skulle blitt inntatt?

Så det syns jeg virker litt merkelig, men på den annen side så har de som sier at politiet ikke kommer uten grunn et poeng også, jeg ser du unngår å svare konkret på hva de gjorde i leiligheten i utgangspunktet.

Det er minst en, og mest sannsynlig flere, ting som ikke stemmer her.

Hvorfor spiller det egentlig noe rolle hvorfor politiet var her ? Saken gjelder en pose med kreatinpulver som lå på kjøkkenbenken som de så og tok med seg. Den posen med kreatinpulver har ingrnting med grunnen til hvorfor de kom hit å gjøre. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...