AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Jeg har aldri før henvendt meg til noen som helst, i form av et ønske om litt hjelp. Så jeg lurer på om noen av dere vet hvor man som alene mor med et sterkt ønske om å få låne en hytte e.l noen dager til sommeren, bør henvende seg? Jeg har en sønn som jeg så gjerne ville gitt en fin opplevelse, men har ikke råd akkurat nå. ❤️ Takk. Anonymkode: 2d12a...049
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Her kanskje https://www.statskog.no/hytter-og-friluftsliv Anonymkode: 2bb8d...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri før henvendt meg til noen som helst, i form av et ønske om litt hjelp. Så jeg lurer på om noen av dere vet hvor man som alene mor med et sterkt ønske om å få låne en hytte e.l noen dager til sommeren, bør henvende seg? Jeg har en sønn som jeg så gjerne ville gitt en fin opplevelse, men har ikke råd akkurat nå. ❤️ Takk. Anonymkode: 2d12a...049 https://www.nettavisen.no/na24/smartepenger/tilbyr-over-100-gratis-hytter/3422792994.html Tilbyr over 100 gratis hytter Statskog hytter står ulåste og til fri disposisjon. Anonymkode: 2bb8d...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 I tillegg til koiene har Statskog rundt 70 hytter for korttidsleie rundt om i landet, fra 400 kroner døgnet og oppover.https://www.nettavisen.no/na24/smartepenger/tilbyr-over-100-gratis-hytter/3422792994.html Anonymkode: 2bb8d...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 Jeesuz, folk tigger og skal ha allting gratis. Meld deg inn i DNT som andre normale mennesker. Anonymkode: f5375...c67 7
Nerine_ Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeesuz, folk tigger og skal ha allting gratis. Meld deg inn i DNT som andre normale mennesker. Anonymkode: f5375...c67 Tror du TS ber om hjelp fordi hun syns det er ufattelig stas å ha dårlig råd, eller fordi hun ikke har noen andre muligheter? 20
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 2 minutter siden, Nerine_ said: Tror du TS ber om hjelp fordi hun syns det er ufattelig stas å ha dårlig råd, eller fordi hun ikke har noen andre muligheter? Vi har ikke vært på ferie i 3 år fordi en av oss mistet jobben sin og etter 200 + søknader har ikke fått en ny. Jeg vil også ha gratis hytte å gi barnet opplevelser. Er så lei dette bruk av "alenemor" kortet. Hun tjener nok mer en hele familien våres i bare stats støtte. Anonymkode: 7912b...8e8 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 Ta kontakt med Røde Kors - de kan hjelpe med formidling videre. Anonymkode: 654f6...7bf 3
Nerine_ Skrevet 14. februar 2019 #9 Skrevet 14. februar 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke vært på ferie i 3 år fordi en av oss mistet jobben sin og etter 200 + søknader har ikke fått en ny. Jeg vil også ha gratis hytte å gi barnet opplevelser. Er så lei dette bruk av "alenemor" kortet. Hun tjener nok mer en hele familien våres i bare stats støtte. Anonymkode: 7912b...8e8 Da har vel den som mistet jobben fått dagpenger? Og hvor mye tror du egentlig aleneforeldre får i støtte? Endret 14. februar 2019 av Nerine_ 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #10 Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, Nerine_ said: Da har vel den som mistet jobben fått dagpenger? Og hvor mye tror du egentlig aleneforeldre får i støtte? Nok at de fortsetter å ha flere barn som alenemødre! Anonymkode: 7912b...8e8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #11 Skrevet 14. februar 2019 Søk på ferie for alle, det er et tilbud igjennom rødekors! De har opplegg i jule, vinter, påske og sommerferie. Varierer sikkert hvordan det gjøres i landet, men jeg har søkt inn folk igjennom jobben min i NAV. Anonymkode: 6dbf9...a16 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #12 Skrevet 14. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke vært på ferie i 3 år fordi en av oss mistet jobben sin og etter 200 + søknader har ikke fått en ny. Jeg vil også ha gratis hytte å gi barnet opplevelser. Er så lei dette bruk av "alenemor" kortet. Hun tjener nok mer en hele familien våres i bare stats støtte. Anonymkode: 7912b...8e8 Så ta deg sammen og let opp en mulighet til å låne hytte selv, istedenfor å sitte der og OSE av misunnelse! En alenemor har det utrolig stramt økonomisk, så hva du er misunnelig på, er sannelig ikke godt å si. Anonymkode: 455f7...fb7 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #13 Skrevet 14. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ta deg sammen og let opp en mulighet til å låne hytte selv, istedenfor å sitte der og OSE av misunnelse! En alenemor har det utrolig stramt økonomisk, så hva du er misunnelig på, er sannelig ikke godt å si. Anonymkode: 455f7...fb7 Selv om du er alenemor så betyr ikke det dårlig råd, eller at NAV øser påenger utover deg. Jeg er alene med to tenåringer, vært alene med de i 12år . Jeg har aldri hatt hverken dårlig råd eller ikke kunnet dra på ferie. Vi eier stor leilighet, er gjeldfri og tjener ca 200 000 i måneden. Før skatt vel og merke. Aleneforelder betyr da ikke dårlig råd automatisk. Kommer veldig ann på hvordan en gidder ta tak i livet sitt for veldig mange. Og det å dra på ferie er ikke en menneske rett. Men skjønner mor her som ts ønsker å gi barnet sitt en fin opplevelse. Tror du kan kontakte røde kors i kommunen din, ellers så tror jeg også det finnes noen midler du kan søke om via kommunen/NAV for å kunne få til en liten ferie. TS var da rimelig nøktern i sine ønsker. Verre med disse som ønsker både Syden tur, Iphone, MAC etc.fordi dem har dårlig råd og bla bla Anonymkode: 89595...688 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #14 Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om du er alenemor så betyr ikke det dårlig råd, eller at NAV øser påenger utover deg. Jeg er alene med to tenåringer, vært alene med de i 12år . Jeg har aldri hatt hverken dårlig råd eller ikke kunnet dra på ferie. Vi eier stor leilighet, er gjeldfri og tjener ca 200 000 i måneden. Før skatt vel og merke. Aleneforelder betyr da ikke dårlig råd automatisk. Kommer veldig ann på hvordan en gidder ta tak i livet sitt for veldig mange. Og det å dra på ferie er ikke en menneske rett. Men skjønner mor her som ts ønsker å gi barnet sitt en fin opplevelse. Tror du kan kontakte røde kors i kommunen din, ellers så tror jeg også det finnes noen midler du kan søke om via kommunen/NAV for å kunne få til en liten ferie. TS var da rimelig nøktern i sine ønsker. Verre med disse som ønsker både Syden tur, Iphone, MAC etc.fordi dem har dårlig råd og bla bla Anonymkode: 89595...688 200.000 i måneden? Anonymkode: 455f7...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #15 Skrevet 14. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 200.000 i måneden? Anonymkode: 455f7...fb7 Denne lurte jeg også på... Hadde jobbet i 3 mnd og tatt resteredne 9 måneder fri: ) Til og med som alenemor.... Jesus! Anonymkode: caf3a...7d5
Nerine_ Skrevet 14. februar 2019 #16 Skrevet 14. februar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok at de fortsetter å ha flere barn som alenemødre! Anonymkode: 7912b...8e8 Kjenner du mange alenemødre som stadig får flere barn? 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #17 Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Søk på ferie for alle, det er et tilbud igjennom rødekors! De har opplegg i jule, vinter, påske og sommerferie. Varierer sikkert hvordan det gjøres i landet, men jeg har søkt inn folk igjennom jobben min i NAV. Anonymkode: 6dbf9...a16 Er ikke alle kommuner som har ferieturer i vinterferien nei. Jeg er ikke HI men har dårlig råd å sjekket derfor om Bergen kommune hadde ferietur i vinterferien å det har de ikke. Men vi skal kose oss hjemme å leke i snøen istedet så ingen krise for vår del Anonymkode: cff39...bda
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #18 Skrevet 14. februar 2019 Hva med å lne telt, soveposer, liggeunderlag, sekker og fiskestenger på lokale utlånssjappa som finnes i svært mange kommuner? Anonymkode: 80052...9db 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #19 Skrevet 14. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om du er alenemor så betyr ikke det dårlig råd, eller at NAV øser påenger utover deg. Jeg er alene med to tenåringer, vært alene med de i 12år . Jeg har aldri hatt hverken dårlig råd eller ikke kunnet dra på ferie. Vi eier stor leilighet, er gjeldfri og tjener ca 200 000 i måneden. Før skatt vel og merke. Aleneforelder betyr da ikke dårlig råd automatisk. Kommer veldig ann på hvordan en gidder ta tak i livet sitt for veldig mange. Og det å dra på ferie er ikke en menneske rett. Men skjønner mor her som ts ønsker å gi barnet sitt en fin opplevelse. Tror du kan kontakte røde kors i kommunen din, ellers så tror jeg også det finnes noen midler du kan søke om via kommunen/NAV for å kunne få til en liten ferie. TS var da rimelig nøktern i sine ønsker. Verre med disse som ønsker både Syden tur, Iphone, MAC etc.fordi dem har dårlig råd og bla bla Anonymkode: 89595...688 Du trollet for hardt, dessverre. Som om noen som tjener 2,4 mill i året, sitter på KG i 13-tiden på en torsdag, og forteller eventyr med ekstremt dårlig grammatikk. Prøv igjen senere... TS, ser du har fått mange fine forslag her. Jeg vet at mange legger ut annonser på Finn, der de tilbyr folk å låne hyttene deres enten gratis eller for en billig penge. Kanskje du kan låne privat? Anonymkode: 79c5f...b68 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #20 Skrevet 14. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trollet for hardt, dessverre. Som om noen som tjener 2,4 mill i året, sitter på KG i 13-tiden på en torsdag, og forteller eventyr med ekstremt dårlig grammatikk. Prøv igjen senere... TS, ser du har fått mange fine forslag her. Jeg vet at mange legger ut annonser på Finn, der de tilbyr folk å låne hyttene deres enten gratis eller for en billig penge. Kanskje du kan låne privat? Anonymkode: 79c5f...b68 Jeg har fleksibel arbeidsdag, driver for meg selv.Disse 200 000 er det jeg tar ut i lønn, mens utbytte er større. 2,4 er virkelig ikke så mye. Og om en jobber på kontor eller annet så har en jo pauser. Du er jo inne på KG selv i beste arbiedstid så hva er forskjell på deg og meg , eller andre ? Og er ikke oppvokst i Norge. Så troller ikke nok ikke. Aldri gått på skole i Norge, men norske foreldre og født i Norge. Sånn , føles det bedre ? Anonymkode: 89595...688 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå