Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Er det noen treningssenter som flytter aktivitene utendørs om sommeren? Jeg synes det virker så nitrist å trene inne i studio eller i saler når sola skinner ute - men samtidig trenger jeg den drahjelpa det er å trene i grupper. Yoga, aerobics og slike ting må da være kurante å gjøre ute?
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Tror de færresten treningssteder har muligheter til dette. Personlig ville jeg ikke ønsket det heller. Har trent aerobic ute på asfalt et par ganger, det var ikke noe særlig. For hardt. Var dessuten mer irriterende enn fornøyelig med sol også...
Elze Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Friskis og Svettis pleide i hvert fall å ha noe utendørstrening om sommeren før - vet ikke om de gjør det enda.
Trudi Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Vet at enkelte sats-sentre organiserer felles sykkeløkter ute, men vet ikke hvilke sentre dette gjelder.
Englepus Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Energym i Stavanger har all kondisjonstrening utendørs, hele året. Har nettopp begynt og trives allerede. Men du bor kanskje ikke i Stavanger?
*M* Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Tror Friskis og Svettis har joggeøkter i Frognerparken.
Tusenfryd Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Friskis og Svettis hadde utendørstrening tidligere i Sofienbergparken og Frogner parken og på Ekebergsletta. Nå er det bare Ekebergsletta igjen, har vært de siste årene. Joggegruppa har trening fra lokalet på Majorstua ja, og er ute hele året, samt at det pleier å være joggegruppe på Ekebergsletta i tilknytning til den vanlige treningen. Følg med på sidene til FS og de ulike foreningene, så kommer det sikkert mer info om det nærmere sommeren. Å trene ute er deilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå