AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 M43 - vært sammen med min high-school sweetheart siden jeg var 17. Og jeg har kun ligget med henne. Dvs. jeg var nær ved ligge med kjæresten jeg hadde før; hun 14 og jeg 16. Hun satt oppå meg og kukhodet var inne, men hun tredde seg ikke på. Hun var jomfru. Så jeg velger å si at den teller ikke. Jeg tenker mye på at jeg gjerne skulle ha prøvd litt mer. Angrer på en måte at jeg ikke fikk pult mer før jeg slo meg til ro. Tenker også veldig mye på hvordan det hadde vært å ligget skikkelig med ex-en. Andre som har det sånn? Anonymkode: 1cb29...ddd
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Lyder litt kjipt ut. Men den ungdomsopplevelsen var sikkert fin. Savner slikt, jeg. Var 22 da jeg hadde mitt forste knull. Anonymkode: 06772...b3e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #3 Skrevet 14. februar 2019 Glad det ikke er meg, det må jeg ærlig innrømme. Følelsen av å ikke ha ristet fra seg er ekstremt frustrerende. Jeg brøt et forhold pga det og unngikk å gå inn i et annet. Sjeleglad for det i ettertid. Anonymkode: 987d4...916
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Skrevet 14. februar 2019 Typisk mannfolk som tror at de er attraktive om de har pult rundt...nei heller en mann med få sexpartnere enn mange. Mye mindre sjalusi og mye mindre sjanse for å bli smittet av hpv virus og andre sykdommer. Anonymkode: dbe5c...7e9 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: M43 - vært sammen med min high-school sweetheart siden jeg var 17. Og jeg har kun ligget med henne. Dvs. jeg var nær ved ligge med kjæresten jeg hadde før; hun 14 og jeg 16. Hun satt oppå meg og kukhodet var inne, men hun tredde seg ikke på. Hun var jomfru. Så jeg velger å si at den teller ikke. Jeg tenker mye på at jeg gjerne skulle ha prøvd litt mer. Angrer på en måte at jeg ikke fikk pult mer før jeg slo meg til ro. Tenker også veldig mye på hvordan det hadde vært å ligget skikkelig med ex-en. Andre som har det sånn? Anonymkode: 1cb29...ddd Konen din, kanskje? Anonymkode: e438b...16b 4
draug 75 Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk mannfolk som tror at de er attraktive om de har pult rundt Det er vel heller det at hvis man har pult rundt, så er det fordi man er attraktiv og at man er fri og frank. Man blir ikke attraktiv av å pule rundt. --- TS, jeg vet ikke - jeg var oppe i tjueårene før noe som helst begynte å løsne for meg på både løse og faste forhold. Når det løsnet så benyttet jeg meg (selvfølgelig) av det. Men jeg tror det at du har hatt, og hvis du fortsetter å leve som du har levd kommer til å fortsette å ha, et lykkeligere liv enn vi som har vært mer løsaktige. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 Har hatt slike tanker selv, men da har jeg tenkt «hvor bra er egentlig fyllesex?». Hvor deilig er det å ha seg med noen du ikke har full kjemi med? Spennende, ja, men er det så god sex da? Nei sex med dama er både spennende og utrolig deilig. Vi kjenner hverandre ut og inn og sex med ekte kjærlighet er det ingenting som slår! Anonymkode: 9bb46...ea0 1
Gjest HarryDotter Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 Pule fra seg? Hvorfor skal det gjøre ting bedre? Hva tror du det vil føre til? At du da ville følt deg ferdigpult og ikke vil kjenne på noe sexboehov utenom kona? Jeg tipper det ville blitt motsatt. At du hele tiden ville få opp alle sex opplevelsene i minnet ditt fra gamle dager og at det ville ødelagt mer enn det hjalp.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #9 Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har hatt slike tanker selv, men da har jeg tenkt «hvor bra er egentlig fyllesex?». Hvor deilig er det å ha seg med noen du ikke har full kjemi med? Spennende, ja, men er det så god sex da? Nei sex med dama er både spennende og utrolig deilig. Vi kjenner hverandre ut og inn og sex med ekte kjærlighet er det ingenting som slår! Anonymkode: 9bb46...ea0 Kan være dårlig sex, kan være god sex! Kan til og med være minner for livet. Anonymkode: 987d4...916
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #10 Skrevet 14. februar 2019 Kan relatere, hadde hun vært med eksen når vi skilte oss. Skilte oss ikke pga det, men jeg lurte jo veldig på hva som ventet når det ble slutt. Fant kjæresten, og forstod da hva god sex er. Men samtidig, jeg visste det ikke før og var ikke noe "fattigere" hvis du skjønner. Hvis alt annet er bra hadde jeg ikke gått fra kona bare pga dette. Det er ikke garantert at du opplever noe bedre, jeg var bare heldig og fant drømmemannen rett og slett. Anonymkode: 8dee3...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 Fort gjort å låse seg i tanker om hva hvis, og hvordan kunne det ha vært. Angre på ting man ikke har gjort er ikke uvanlig. Jeg har opplevd akkurat passe til at jeg ikke har et savn som du nevner, men har stor forståelse allikevel. Husker jo hvordan det var å være ung og kåt. Jeg har et tips, og det er å prate med din kone om dette. Føler hun det samme, kanskje begge bærer på en lyst om noe mer. Å for all del unngå utroskap, det er ikke en utvei. Noen par liker treffe andre par, noen par tillater den andre å treffe noen alene. Poenget mitt er at dere som team kan få til alt om begge er komfortable. Det kreves et godt forhold, høy tillit og god kommunikasjon. Ja også ønske om noe mer da. Har selv erfaring med flere av alternativene jeg nevner. Lykke til. Anonymkode: 30539...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå