Gå til innhold

Transport flyplass Gdansk til sentrum

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Skal dra i et følge på ca 10stk en ehlf til Gdansk i april. Vet vi får skyss når vi kommer ned. Felles ankomst. Jeg må hjem på søndag ettermiddag,og lurer på hva som er letteste transportmulighet fra sentrum (tror vi skal bo der) til flyplassen? Er det trygt å dra alene som jente på tog,buss og taxi i Polen?

Anonymkode: 3f88e...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går ut av flyterminalen i Gdansk, over en vei og vips er du på vei inn i tog-terminalen som bringer deg til sentrum.

Oslo er generelt en mye mer farlig by for reisende enn Gdansk.

image.png.1a1547996eb869021a40595b6531d3a3.png

Anonymkode: 5214a...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Skal dra i et følge på ca 10stk en ehlf til Gdansk i april. Vet vi får skyss når vi kommer ned. Felles ankomst. Jeg må hjem på søndag ettermiddag,og lurer på hva som er letteste transportmulighet fra sentrum (tror vi skal bo der) til flyplassen? Er det trygt å dra alene som jente på tog,buss og taxi i Polen?

Anonymkode: 3f88e...095

Synes det er veldig trist at du spør det. Polen er langt ifra et så tibakestående land at det skulle vært utrygt for ei jente å reise med tog/buss osv.

Anonymkode: 5cebf...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både buss og tog mellom flyplass og sentrum funker veldig bra. Tror jeg  hadde en app eller en nettside som viste buss og togtider. Kanskje noen andre vet om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reiste med buss, skranglete og ukomfortabelt, men tilnærmet gratis. Hadde vurdert taxi neste gang. Følte meg aldri utrygg noen steder der. 

Anonymkode: 94b1b...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...