AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Del Skrevet 13. februar 2019 Hei. Skal dra i et følge på ca 10stk en ehlf til Gdansk i april. Vet vi får skyss når vi kommer ned. Felles ankomst. Jeg må hjem på søndag ettermiddag,og lurer på hva som er letteste transportmulighet fra sentrum (tror vi skal bo der) til flyplassen? Er det trygt å dra alene som jente på tog,buss og taxi i Polen? Anonymkode: 3f88e...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Del Skrevet 14. februar 2019 Du går ut av flyterminalen i Gdansk, over en vei og vips er du på vei inn i tog-terminalen som bringer deg til sentrum. Oslo er generelt en mye mer farlig by for reisende enn Gdansk. Anonymkode: 5214a...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #3 Del Skrevet 14. februar 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Skal dra i et følge på ca 10stk en ehlf til Gdansk i april. Vet vi får skyss når vi kommer ned. Felles ankomst. Jeg må hjem på søndag ettermiddag,og lurer på hva som er letteste transportmulighet fra sentrum (tror vi skal bo der) til flyplassen? Er det trygt å dra alene som jente på tog,buss og taxi i Polen? Anonymkode: 3f88e...095 Synes det er veldig trist at du spør det. Polen er langt ifra et så tibakestående land at det skulle vært utrygt for ei jente å reise med tog/buss osv. Anonymkode: 5cebf...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Del Skrevet 14. februar 2019 Veldig enkelt og rimelig med taxi Anonymkode: f3e81...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 14. februar 2019 #5 Del Skrevet 14. februar 2019 Både buss og tog mellom flyplass og sentrum funker veldig bra. Tror jeg hadde en app eller en nettside som viste buss og togtider. Kanskje noen andre vet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prescella Skrevet 16. februar 2019 #6 Del Skrevet 16. februar 2019 Vi har brukt über masse der. Koster nesten ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg reiste med buss, skranglete og ukomfortabelt, men tilnærmet gratis. Hadde vurdert taxi neste gang. Følte meg aldri utrygg noen steder der. Anonymkode: 94b1b...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå