AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Del Skrevet 13. februar 2019 Hei, Jeg er i midten av 20-årene og skal ha en lang sommerferie i år. Jeg ønsker å reise på en skikkelig ferie, men har ingen som kan bli med i en litt lenger periode av gangen. Er det noen som vet om noen gruppereiser som unge reiser på? Hvilke byråer, turer som anbefales etc? Takk for svar. Anonymkode: 5037f...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Del Skrevet 13. februar 2019 www.adventureno.no/ har mange turer som ser spennende ut. Ellers kan du ta en titt på www.kilroy.no/ og www.gadventures.com/ Har aldri reist med noen av de selv, selvom jeg har skikkelig lyst, men har hørt mye bra om de! Anonymkode: f7c67...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Del Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: www.adventureno.no/ har mange turer som ser spennende ut. Ellers kan du ta en titt på www.kilroy.no/ og www.gadventures.com/ Har aldri reist med noen av de selv, selvom jeg har skikkelig lyst, men har hørt mye bra om de! Anonymkode: f7c67...658 Jeg har sett på reisene! Jeg ønsker egentlig konkrete anbefalinger. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at det er folk fra 30 og opp som deltar på disse turene. Er litt redd for å reise på en tur og ende opp med bare folk i 30-40 årene. Ikke at det er noe galt med det, men ønsker en tur med jevnaldrende (20-årene) Anonymkode: 5037f...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #4 Del Skrevet 14. februar 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har sett på reisene! Jeg ønsker egentlig konkrete anbefalinger. Av en eller annen grunn ser jeg for meg at det er folk fra 30 og opp som deltar på disse turene. Er litt redd for å reise på en tur og ende opp med bare folk i 30-40 årene. Ikke at det er noe galt med det, men ønsker en tur med jevnaldrende (20-årene) Anonymkode: 5037f...67d Disse reiseselskapene retter seg mot 20- tidlig 30-åringer for det meste. Anonymkode: f7c67...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Del Skrevet 14. februar 2019 De gruppeturene jeg har vært på har som regel vært veldig varierende i alder, alt fra midten av 20-årene til 50 år. Jeg foretrekker det slik, da jeg selv er i 30-årene. Men de tilbyr også gruppeturer for folk fra 18-35 som regel. De turene er ofte og billigere, da de gjerne bor litt enklere. Kilroy sine turer er jo rettet mer mot folk i 20-årene, da man må betale mer om man er over en viss alder, hvis jeg ikke har misforstått helt. Som disse: https://www.intrepidtravel.com/eu/theme/18-to-29s-adventures https://www.gadventures.com/travel-styles/18-to-30somethings/ Anonymkode: c2315...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Del Skrevet 14. februar 2019 Var med på denne turen for noen år siden: https://www.gadventures.com/trips/central-american-journey/JCS/ men med en litt annen reiserute enn den de har i dag. Gruppa besto av en blanding med folk fra forskjellige land, og de fleste var et sted mellom 20-30 år gamle. Personlig synes jeg at det å reise med en gruppe bestående av 16-17 personer i fem uker ble for masete og slitsomt, men jeg skjønner hvorfor mange velger sånne turer da alt er tilrettelagt. Har også reist to ganger alene på backpacking alene i Australia og Asia (jeg er ei jente på 26 år), og det har aldri vært noe problem å bli kjent med folk. Det går jo an, hvis du har planer om å være borte en stund, å starte på en gruppereise og fortsette på egenhånd etterpå. Da får du satt deg inn hvordan ting fungerer og du treffer garantert jevnaldrende som også reiser alene. Anonymkode: 1a77b...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Del Skrevet 16. februar 2019 På 14.2.2019 den 12.19, AnonymBruker skrev: Var med på denne turen for noen år siden: https://www.gadventures.com/trips/central-american-journey/JCS/ men med en litt annen reiserute enn den de har i dag. Gruppa besto av en blanding med folk fra forskjellige land, og de fleste var et sted mellom 20-30 år gamle. Personlig synes jeg at det å reise med en gruppe bestående av 16-17 personer i fem uker ble for masete og slitsomt, men jeg skjønner hvorfor mange velger sånne turer da alt er tilrettelagt. Har også reist to ganger alene på backpacking alene i Australia og Asia (jeg er ei jente på 26 år), og det har aldri vært noe problem å bli kjent med folk. Det går jo an, hvis du har planer om å være borte en stund, å starte på en gruppereise og fortsette på egenhånd etterpå. Da får du satt deg inn hvordan ting fungerer og du treffer garantert jevnaldrende som også reiser alene. Anonymkode: 1a77b...c91 Jeg tenker å være borte i 2-3 uker. Skal på en 2,5ukers ferie med samboer også, og så tenkte jeg å få gått litt i fjellheimen i år, og besøke litt familie! + slappe av litt hjemme tusen takk for fine tips! Anonymkode: 5037f...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå