AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Jobbet med en kollega idag som fortalte at hun ikke ønsket å jobbe med meg og håpet hun fikk jobbe med noen andre fra i morgen. Dette er en kollega jeg kommer godt over ens med, egentlig liker å jobbe sammen med og en av de jeg har kontakt med utenom jobb også. Kanskje derfor hun følte seg komfortabel med å fortelle det. Det ødela hele arbeidsdagen. Hadde dårlig humør og gikk med en klump i halsen hele dagen, gråt for meg selv og prestasjonene mine idag var helt ræva. Det var veldig sårende. Overreagerer jeg? Hvordan kan jeg klare å holde maska neste gang jeg blir satt til å jobbe med henne? Anonymkode: 6b9d0...130
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Nei. Tror mange hadde reagert slik. Ta godt vare på deg selv
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Spurte du ikke henne om hvorfor hun ønsker å jobbe med andre enn deg?? Anonymkode: e4d99...21a 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Hva var begrunnelsen? Kanskje hun synes dere har for nær relasjon til å jobbe godt sammen? Jeg kan ikke jobbe sammen m gode venner da det ofte blir lite produktivt og det noen gang er vanskelig om man er faglig uenig. Man er redd for konflikter og konfrontasjoner osv. Anonymkode: 7933e...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 Du spurte vel hvorfor??? Anonymkode: 26365...949 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå