Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker vippeløft ofte? Eller er ikke resultatet bra nok? Vurderer å prøve da mine kinaøyne ikke viser antydning til å ha på mascara (selv om jeg har tatt på masse!!).

Anonymkode: 01a60...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har «kinaøyne», vipper som går rett nedover så gjør det sikkert en forskjell :)  jeg har vanlige vipper men følte ikke at det gjorde såå stor forskjell at jeg orker å bruke penger på det igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det ett par ganger - veldig fornøyd. Det er ikke typisk meg å bruke penger på slike ting, men det har vært tilbud begge gangene jeg har gjort det. 

Jeg bruker ikke mascara i hverdagen, derfor er det ekstra ålright med løft + farge. Pluss at vippene blir ekstra flotte når jeg først gidder mascaraen. 

Ville anbefalt deg å prøve hvertfall, så ser du jo om du synes det er verdt det eller ikke. :)

• Liker 1
Skrevet

Har gjort det veldig mange ganger og jeg har lange og tykke vipper, så når jeg gjør det ser det ut som jeg konstant har mascara på, og det elsker jeg! 

Men, jeg opplever alltid at jeg mister endel vipper etter noen uker, sånn når permanenten er på vei bort, og det er litt kjedelig.

Anonymkode: da1cf...d91

Skrevet

Sett på falske bøyde vipper. Da slipper du maskara og ser fresh og våken ut døgnet rundt. 

Anonymkode: 2eb1a...18c

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betater 400 kr med farge og er kjempe fornøyd 😉

Anonymkode: fe1d9...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...