Gå til innhold

Date de som har samboere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er på online dating apper og blir stadig kontaktet av menn med barn og samboere/koner. Jeg syns det er utrolig kleint av dem. Jeg får så vondt i hjertet for resten av familien demmers. Jeg orker ikke å bli kjent med dem. Selv om jeg ikke ser etter  samboer og sånne ting. Første bud er at de må være single... hvordan ser dere andre damer på dette? Jeg tenker bare på ... hvis dette hadde vært min mann eller sambo? Tror de ikke at de før eller senere blir tatt på fersken? De søker spenning er grunnen de har oppgitt til meg... men er den spenningen verd d foran hva du kan risikere å gjøre for dine barn? Jeg syns d er en ganske egoistisk handling de  ønsker å gå inn i med åpne øyne. Jeg skjønner at helt klart er d noe feil i deres forhold men dette er ikke måten å løse d på. Hvorfor holder de på sånn???

Anonymkode: 84492...605

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan du lure på! Jeg fatter heller ikke at de tør! Hvis jeg skal på en dating-app en gang skal jeg skrive at jeg blir forbanna hvis menn med kjærester tar kontakt. For det kommer jeg til å bli! Hva faen, liksom! Hvorfor gå inn på noe med en opptatt fyr, når det finnes så mange single?

• Liker 4
Skrevet

Takk for svar. Jeg tror nok noen gjør d som er single som tenker at d er han som har mest å tape, men d er egoistisk tankegang d og.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg tror nok noen gjør d som er single som tenker at d er han som har mest å tape, men d er egoistisk tankegang d og.

Men hvorfor velger man å være nummer to? Dvs at man VET at mannen bare har deg som spenning på si!  Det er faktisk annerledes hvis man tilfeldigvis faller for en opptatt mann enn begynner å chatte på Tinder med noen som er opptatt. Det er bare usexy, synes jeg. Turn off!

• Liker 4
Skrevet

Har forundret meg mye over det der, og tenker at (vi) menn har det med å søke ut, fremfor å ta opp problemer eller få ordnet opp følelser hjemme. Desutten går de færreste menn ut av forholdet,  selvom det er dødt eller ikke fører noen vei videre. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Ironically_me skrev:

Har forundret meg mye over det der, og tenker at (vi) menn har det med å søke ut, fremfor å ta opp problemer eller få ordnet opp følelser hjemme. Desutten går de færreste menn ut av forholdet,  selvom det er dødt eller ikke fører noen vei videre. 

Ja, det er veldig rart!

Menn er så redde for å være alene! Jeg kjenner menn som helt klart burde skilt seg, men de vil ikke pga alle problemene de må igjennom, og fordi de ikke vil bo alene. Derfor er de utro istedet. Jeg skjønner ikke helt logikken, for hvis det  blir oppdaget DA kan vi snakke problemer og drama! De setter på seg skylapper og bare håper på det beste og velger å ikke tenke på hva som KAN skje? Ekstremt uklokt!

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, Ella Ellefantella said:

Ja, det er veldig rart!

Menn er så redde for å være alene! Jeg kjenner menn som helt klart burde skilt seg, men de vil ikke pga alle problemene de må igjennom, og fordi de ikke vil bo alene. Derfor er de utro istedet. Jeg skjønner ikke helt logikken, for hvis det  blir oppdaget DA kan vi snakke problemer og drama! De setter på seg skylapper og bare håper på det beste og velger å ikke tenke på hva som KAN skje? Ekstremt uklokt!

Samliv er flott, og ha noen å 'speile seg i', utvikle seg med... men det ble nok for mye 'trofekvinne' '# minst 180 cm' '# minst 20cm' 'drømmedame' og prosjekt reise, baby, hus, hytte på de fleste. Tenker folk flest har lav terskel når det gjelder motstand eller tomhet i forhold, men kvinner bryter letter ut. Mennene skal bare få litt mot først - og ender opp med noe på si. Forøvrig har livet lært at kvinner kan være utro de også og at menn fint kan levere sepraajonspapirer også! 

Skrevet

Ja det er teit å være på tinder når man er i et forhold. Det er lett for andre å se det og eventuelt varsle. Det skjedde med exen min, og venninner så det jo såklart og sa ifra. Forholdet tok slutt kort tid etterpå, ettersom han hadde truffet og hatt sex med kvinner fra tinder- og vi har barn. 

Jeg har selv sett nå i ettertid mange i forhold på tinder. Vanvittig bortkastet tid for oss single, og råttent mot de i forhold. 

Anonymkode: 44c4c...006

• Liker 3
Skrevet

Å være på tinder når du er i et forhold, er jo som å sjekke opp noen når kvinnen står i samme rom med ryggen til..

eg forstår ikke at noen orker å innlede noe med personer i et forhold. Hvor lite spesiell må du ikke føle deg når mannen tømmer seg, for så å dra hjem og legge seg med kona. 

Anonymkode: f9b90...a7c

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var singel skrev jeg tydelig i profilen min at "Jeg deltar ikke i utroskap!". Likevel fikk jeg henvendelser fra opptatte menn. 

Man kan vel ikke forvente at menn som ikke respekterer sin egen kone/samboer respekterer ukjente kvinner heller, men det er skremmende å se hvor mange som synes utroskap er ok. 

Anonymkode: 9501d...1c2

• Liker 1
Skrevet

Samme her, jeg skriver alltid en preken til dem om at de bør tenke seg om hva de driver med, selvom de bare er ute etter spenning kan de miste det viktigste de har og at de får ta seg en titt i speilet og tenke på om kona deres fortjener dette her.

Anonymkode: 6b9cc...abf

Skrevet

Spennende å få muligheten til å ta en annens dame 

Anonymkode: 248f9...242

Skrevet

Sannsynligheten for at det forholdet du er i nå varer livet ut er nærmere 5%. Så hvorfor lever vi ikke i en verden hvor forhold får mindre å si, og vi heller prisgir jakten på hverandre?😁

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligheten for at det forholdet du er i nå varer livet ut er nærmere 5%. Så hvorfor lever vi ikke i en verden hvor forhold får mindre å si, og vi heller prisgir jakten på hverandre?😁

Og hvor er kilden på det? Mange forhold varer livet ut. Mange gjør ikke det også, men ikke så mange som 95%

Anonymkode: 6b9cc...abf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er registrert på Sukker, men er sjelden pålogget der. Men jeg har bitt meg merke i at en overraskende stor andel menn ikke har profilbilde av seg selv der! Det er et sånt anonymbilde som det er for AnonymBruker her på KG for eksempel + et brukernavn da. I starten synes jeg det var så tåpelig, for jeg tenke at "hvem håper de å kapre når folk ikke kan se hvordan de ser ut en gang? Er vel ingen som gidder å ta kontakt eller svare på en sånn profil!"

Men så kom jeg på det.... det er selvfølgelig de som er gift eller har samboer! For å ikke bli fersket av konas single venninner og andre, så har de ikke bilder på profilen sin, men satser på å kapre en og annen dame likevel.

Anonymkode: f9074...fc7

Skrevet
På 13.2.2019 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg er på online dating apper og blir stadig kontaktet av menn med barn og samboere/koner. Jeg syns det er utrolig kleint av dem. Jeg får så vondt i hjertet for resten av familien demmers. Jeg orker ikke å bli kjent med dem. Selv om jeg ikke ser etter  samboer og sånne ting. Første bud er at de må være single... hvordan ser dere andre damer på dette? Jeg tenker bare på ... hvis dette hadde vært min mann eller sambo? Tror de ikke at de før eller senere blir tatt på fersken? De søker spenning er grunnen de har oppgitt til meg... men er den spenningen verd d foran hva du kan risikere å gjøre for dine barn? Jeg syns d er en ganske egoistisk handling de  ønsker å gå inn i med åpne øyne. Jeg skjønner at helt klart er d noe feil i deres forhold men dette er ikke måten å løse d på. Hvorfor holder de på sånn???

Synes det er flott at du har så gode verdier❤️. Du kan ihvertfall gå med hode hevet og vite at du ikke har blitt med på noe som forårsaker en annens (kvinnes) tårer. 

Fortsett sånn❤️

Anonymkode: 6671f...079

Skrevet

Hvorfor kontakter du ikke konene?

Anonymkode: 96918...12c

• Liker 1
Skrevet

Kjære deg, ta screenshot og vis partneren. Jeg hadde blitt for evig takknemlig om noen gjorde det for meg. 

Hilsen en som har blitt bedratt på denne måten. 

Anonymkode: 13af1...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...