Gå til innhold

sende blomst på valentines?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å sende daten en rose på døra til valentines dag. Vi får ikke møtt hverandre pga avstand, men han skal til meg på lørdag.

Er det teit? Jeg klarer ikke bestemme meg om det er teit eller hyggelig. ( også er han fra øst europa så det er kanskje ikke så normalt at jenter gir blomster til gutter, eller?)

Før har jeg bare syntes valentines er teit, men tenkte på det nå....

Skrevet

Teit

Anonymkode: b8c3b...26e

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er fra øst europa er det skikkelig teit. Jeg er derfra så jeg vet hva jeg snakker om

Anonymkode: e0861...748

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har bestilt til min avstandskjæreste. Jeg er mann, noe som kanskje har betydning.

Skrevet

Vet ikke helt. Kommer ann på hvordan han er. Skjønner virkelig ikke greia med blomster og tror mange menn mener det samme. Hadde blitt glad, men blomster... blir bare arbeid å finne noe å ha de i.

Sendte rosebukett til dama på bursdagen hennes da vi hadde avstandsforhold. Hun ble i vill ekstase. Men menn... :riste: Send heller sjokolade eller noe annet han kan ete.

Anonymkode: f9220...e47

Skrevet

Sender ingenting. Sjokolade kommer ikke frem til i dag uansett.. han kan få kake på lørdag🙈

Skrevet

Hvis han er fra Øst-Europa blir det litt teit, fordi det er vanligere at menn gir blomster og ikke kvinner i Øst-Europa . (Vet dette av erfaring 😅

Anonymkode: 0a8d8...b31

Skrevet

Han kommer ikke til å skjønne hva han skal gjøre med den. Antagelig setter han den i en tom vodkaflaske.

Anonymkode: e2d87...73a

• Liker 1
Skrevet

Tanken er søt men øst europeiske menn er veldig maskuline i kjønnsroller og føler seg underlegne om kvinnen betaler, om kvinnen jakter de, om kvinnen f eks kommer med blomster osv. Jeg deler det synet selv som norsk kvinne så jeg hadde aldri sendt noe sånt til en date, men hadde med en plante (ikke roser) hjem til min langvarige kjæreste en valentines.

Anonymkode: cbe98...5ff

Skrevet

Hvis typen din er en litt myk type som går med fotform-sko, leser Dagbladet og er veganer, så skal du ikke se bort i fra at han ville blitt yr av en rose eller flere.

Er han derimot som menn flest, så blir han nok litt brydd. 👎

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanken er søt men øst europeiske menn er veldig maskuline i kjønnsroller og føler seg underlegne om kvinnen betaler, om kvinnen jakter de, om kvinnen f eks kommer med blomster osv. Jeg deler det synet selv som norsk kvinne så jeg hadde aldri sendt noe sånt til en date, men hadde med en plante (ikke roser) hjem til min langvarige kjæreste en valentines.

Anonymkode: cbe98...5ff

Han er ikke helt typisk øst europeisk, har møtt ganske mange menn derfra( ikke dating da, men via jobb). Han fikk ingen rose, han skal få kake i morgen. Siden jeg klarte å miste den jeg laget til han sist i golvet....

5 timer siden, Brannslangen skrev:

Hvis typen din er en litt myk type som går med fotform-sko, leser Dagbladet og er veganer, så skal du ikke se bort i fra at han ville blitt yr av en rose eller flere.

Er han derimot som menn flest, så blir han nok litt brydd. 👎

Jeg skrev jeg ikke skal gjøre det! Ikke fikk han noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...