Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Jeg skal arrangere utdrikningslag og har tenkt å bestille mat til senere på kvelden. Jeg har tenkt meg tapas eller et litt spennende koldtbord. Er det noen som har gode tips til noen som leverer billig og og god mat i Oslo-området så blir jeg veldig takknemlig :-)
tommeline Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Var akkurat i utdrikningslag, og da hadde alle med seg en tapasrett selv. Stor suksess, og masse god mat!!! Har desverre ikke noen firmaer å anbefale...
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Var akkurat i utdrikningslag, og da hadde alle med seg en tapasrett selv. Stor suksess, og masse god mat!!! Har desverre ikke noen firmaer å anbefale... Godt forslag, men tror det blir litt vanskelig ettersom vi skal farte rundt i byen først..
solisol Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Hvorfor ikke lage maten selv?? Det er mye godt en kan lage som ikke tar så lang tid, og kan lages på forhånd.. Sist jeg var i utdrikningslag hadde vi: Lammelår ( laget på forhånd og varmet opp) Chili marinerte scampi Tatzikipotet salat Pasta salat Masse godt brød og smør. Dette var enn knall suksess, det eneste som måtte gjøres da vi kom hjem var å steke scampiene på panna og sette frem maten.. Er iallefall et alternativ , hvis du absolutt ikke trenger å ha tapas Lykke til..
Gjest Melk Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Anbefaler pådet sterkeste www.1001mat.no (eller var det .com?) Spicy fresh middelhavs og midtøsten mat. Tilkjørt. Kjempegod og delikat!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå