Ms97 Skrevet 13. februar 2019 #1 Del Skrevet 13. februar 2019 Samboeren og jeg har vært sammen i 3 år, blir 4 år i år, og vi har egentlig aldri feiret ordentlig valentines dagen untatt 1 gangen, har dere noen ide? Jeg jobber på selve dagen men vil feire den i helga. Vi vil ikke på restaurant, helst ikke ting som koster mange tusen kroner. Tar gjerne i mot tips, vi er 21-22 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Del Skrevet 13. februar 2019 Litt rart å feire Valentines på en annen dag. Hvorfor skal dere feire i år, når dere ikke kan feire på dagen den er, når dere ikke pleier å feire den? Anonymkode: a4cee...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms97 Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2019 Jeg har jobbet på valentines hvert år, og første året så gikk jeg på skole og ikke jobba, men vi har noen ganger ikke orker heller, men min samboer ville i år, og da tar vi å feirer den i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå