AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Hei! Jeg har en Dolche Gusto kaffemaskin/kapselmaskin, men synes egentlig at det meste smaker vann. Tenker å bytte den ut med en annen maskin i samme prisklasse, men jeg aner jo ikke noe om kvaliteten på noen av merkene. Ser jo også at veldig mye selges brukt, men det er kanskje et dårlig tegn? Hva anbefaler du? Fint om den har flere enn èn kaffefunksjon. Anonymkode: 28561...ffc
gohege Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Jeg har samme opplevelsen som deg med Dolce Gusto, og synes heller ikke kapslene derfra smaker noe godt heller. Vi kjøpte en brukt Nespressomaskin og jeg er godt fornøyd med den, selv om den ikke lager noe annet en espresso og lungo. Jeg drikker mest lungo, og lager sjeldent kaffedrikker med melk så det passer meg midt i blinken. Ser at man i de øvre prisklassene til Nespresso kan få med integrert melkesteamer, men da bruker man fremdeles fersk melk. Hvis du har en Nespresso boutiqe i nærheten så anbefaler jeg å stikke innom der for å smake litt for å se om du i det hele tatt liker kapslene. Jeg har gjort det flere ganger gratis
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 3 timer siden, gohege skrev: Jeg har samme opplevelsen som deg med Dolce Gusto, og synes heller ikke kapslene derfra smaker noe godt heller. Vi kjøpte en brukt Nespressomaskin og jeg er godt fornøyd med den, selv om den ikke lager noe annet en espresso og lungo. Jeg drikker mest lungo, og lager sjeldent kaffedrikker med melk så det passer meg midt i blinken. Ser at man i de øvre prisklassene til Nespresso kan få med integrert melkesteamer, men da bruker man fremdeles fersk melk. Hvis du har en Nespresso boutiqe i nærheten så anbefaler jeg å stikke innom der for å smake litt for å se om du i det hele tatt liker kapslene. Jeg har gjort det flere ganger gratis Takk for tips Anonymkode: 28561...ffc
Pal Fungi Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Hvilke kapsler til dolce gusto brukte dere?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #5 Skrevet 14. februar 2019 19 timer siden, KittyNose skrev: Hvilke kapsler til dolce gusto brukte dere? Alle : ) Anonymkode: 28561...ffc
Pal Fungi Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle : ) Anonymkode: 28561...ffc Jeg likte grande intenso, bare å passe på vannmengden 🙂
tirben Skrevet 14. februar 2019 #7 Skrevet 14. februar 2019 Nespresso er mye bedre! Kaffen har bedre smak og er varmere. 2
morhjertegod Skrevet 14. februar 2019 #8 Skrevet 14. februar 2019 https://img.prisguiden.no/1809/1809939/original.jpg vi har denne, veldig fornøyd.
tirben Skrevet 14. februar 2019 #9 Skrevet 14. februar 2019 51 minutter siden, morhjertegod skrev: https://img.prisguiden.no/1809/1809939/original.jpg vi har denne, veldig fornøyd. Jeg har noe lignende, men med melkesteamer. Er også fornøyd! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #10 Skrevet 14. februar 2019 Ville gått for en god gammel kvalitetskaffetrakter! Filterkaffe er jo sunnere. Jeg har en lynkjapp Philips og bruker en høy kopp jeg trakter direkte nedi uten bruk av kanna! Da slipper jeg sølete kapselmaskiner som både gir kolesteroløkning og mer søppel og er dyrere Anonymkode: 50b89...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå