AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Del Skrevet 13. februar 2019 Er det en bra datingapp? Fungerer den på mindre steder også eller bare i større byer? Og hva med for oss "voksne"? Er det mest en app for tenåringer eller vil jeg finne menn i 40-årene også der? Har tidligere prøvd meg på Tinder og Sukker. På Sukker får jeg opp veldig få menn i nærheten her jeg bor, så har deaktivert profilen der. På Tinder er det flere i nærheten, men mange useriøse. Tenkte å prøve Happn nå, så har akkurat lastet den ned, og bare lurer på hvilke erfaringer folk har gjort seg med denne appen. Som det sikkert framgår av spørsmålene ovenfor, er jeg en kvinne i 40-årene og bor på et mindre sted (på Vestlandet om det har noe å si) Anonymkode: b3b8b...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Del Skrevet 13. februar 2019 Er det ingen voksne "på bygda" som bruker denne appen og vil dele erfaringer? Anonymkode: b3b8b...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Del Skrevet 13. februar 2019 Er fra et mindre tettsted, og møtte samboer der! Riktignok noe yngre, men ikke "ungdom" i så måte 😉 Anonymkode: 6817c...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreator Skrevet 13. februar 2019 #4 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Det er neppe hvilken app du bruker som avgjør om du matcher med seriøse eller useriøse menn. Det er dessverre naivt å tro at hvis man bare finner det rette nettstedet eller den rette appen, så er utvalget mye bedre enn andre steder. Det koster omtrent like mye (i innsats, begge er gratis) å bruke Tinder og Happn. Happn forsøker å skille seg fra Tinder ved at den er hyperlokal, at du må ha vært like nær en person for å få mulighet til å matche. Min erfaring - riktignok fra en storby - er at alle som var på Happn også var på Tinder. "Fordelen" med Tinder - og spesielt på mindre steder - er at du kjapt får en oversikt over hvem som er på jakt. Spesielt på mindre steder ser jeg overhodet ingen fordel ved å bruke Happn over Tinder. Da jeg testet Happn i starten av min datingkarriere så var det for å se om det var mulig å umiddelbart få feedback på om en person man akkurat "traff"/gikk forbi var interessert/ledig. I praksis funket det ikke sånn, og det ble en sveipeøvelse som det meste annet. Det hadde noe for seg i at man "til stadighet" så en person i nærmiljøet (hjemme/jobb), noe som kan vekke mer nysgjerrighet. Men så kan det sikkert skrives lange kapitler på om det er noen fordel eller ikke at man dater i nærmiljøet. Men oppsummert så tror jeg også dating handler om "distribusjon", og være på den plattformen hvor de fleste er (og der som alle andre steder er det både seriøse og useriøse). I Norge skal det godt gjøres å slå Tinder (fordi det er gratis og krever "bekreftelse" fra begge parter før man kan kommunisere noe særlig). Endret 13. februar 2019 av Kreator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 13. februar 2019 #5 Del Skrevet 13. februar 2019 Det er vel mange av de samme mennene på alle de ulike dating-sidene.. Mitt inntrykk er at "alle" er på Tinder. Du får flere treff der hvis du øker søke-radien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Del Skrevet 13. februar 2019 Fin måte å finne ut om (eks)daten eller ffen din puler andre. Anonymkode: 87767...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 13. februar 2019 #7 Del Skrevet 13. februar 2019 Det er flere kjekke menn over 40 der enn på Tinder, men de er ikke spes interessert i damer over 40... Er min erfaring. Det er også langt færre som tar kontakt. Nå er jeg litt involvert i en (fra Tinder) om dagen og har derfor ikke selv tatt noe kontakt heller da, mulig de ville svart. Synes også at det innbyr mer til småchatting enn å skrive for å bli kjent og mistenker det for å være en sex-app i enda større grad enn Tinder. På den annen side er det litt morsomt ved at hver gang man har vært et sted får man et nytt utvalg. Jeg vil si jeg kjenner igjen kanskje 10-20% fra Tinder, så er ikke enig i at alle bruker begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tora931 Skrevet 15. januar 2021 #8 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par). Endret 23. januar 2021 av tora931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #9 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg er 40+ og bor i en mindre by. Testet Happn i et par måneder før jeg gikk over til Tinder igjen. Årsak: dårligere utvalg (færre brukere) og jeg fikk opp veldig mange som var langt unna, noe jeg ikke var interessert i. Det positive med Happn er at mange har litt mer info på profilen der enn på Tinder. Anonymkode: b0261...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg er på happn og jeg ender ofte opp med dates som har dårlig råd. Jeg vet ikke om det er jeg som tiltrekker med dem, eller hva det er. Men de har alltid dårlig råd. Har datet 2 ila 2020 og begge hadde lave lønninger. Han ene betalte jeg alt for, han var arbeidsledig men fremsto helt annerledes på happn. Han jeg snakker med nå virker bare interessert i sex. Anonymkode: 01aa4...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #11 Del Skrevet 15. januar 2021 Gi heller Facebook Dating en sjanse. Begynner å bli flere brukere der nå, og veldig mange av de samme mennene som på Tinder i alle fall! Anonymkode: 0ec35...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå