AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 ...og har dårlig samvittighet, fordi jeg synes at jeg egentlig ikke har noen grunn til å føle som jeg gjør. Jeg har fast jobb, egen leilighet, en snill kjæreste, gode venner osv., men likevel er jeg altså skikkelig lei. Jeg er lei vinteren, som har vært ganske værhard så langt. Jeg er skikkelig lei av jobben og synes den er ensformig og uinspirerende. Holder på å ta videreutdanning så jeg står bedre rustet til å søke andre jobber, men er ikke ferdig før til neste vår. Jeg er lei av å være økonomisk hele tiden og ikke ta meg råd til ting fordi jeg prioriterer å betale ned gjeld. Jeg er lei av klærne mine, men har kjøpestopp for å spare penger. Jeg er lei av å planlegge middager for å spise så sunt, variert og rimelig som mulig, jeg er matlei og lei av å lage mat. Jeg er lei av å framstå som positiv på jobben når jeg egentlig bare har lyst til å be alle som henvender seg om å gå vekk og la meg være i fred. Egentlig har jeg bare lyst til å sitte alene i leiligheten min og spise junkfood, drikke vin og bingewatche serier på Netflix og bare gi blaffen. Jeg har vært deprimert tidligere, og synes jeg kjenner igjen symptomene, men klarer ikke å skjønne hva jeg skal være deprimert for når jeg egentlig har det kjempefint og har fått både livet og økonomien under kontroll. Anonymkode: c2d7c...f2a
King in the North Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Kan være såpass enkelt som en vitaminmangel og en mini midtlivskrise. Mange kjenner også på mangel på mening med livet når arbeidslivet ikke er utfordrende nok. Ansvar er noe de aller fleste reagerer positivt på, innenfor rimelighetens grenser i hvertfall. Kan tenkes ting blir bedre når videreutdanningen din faller på plass, og solen titter frem:) 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 9 minutter siden, King in the North skrev: Kan være såpass enkelt som en vitaminmangel og en mini midtlivskrise. Mange kjenner også på mangel på mening med livet når arbeidslivet ikke er utfordrende nok. Ansvar er noe de aller fleste reagerer positivt på, innenfor rimelighetens grenser i hvertfall. Kan tenkes ting blir bedre når videreutdanningen din faller på plass, og solen titter frem:) TS her, takk for oppmuntringen Anonymkode: c2d7c...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå