Gå til innhold

Double penetration

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd DP med to menn ? Hvordan er det? Er min store fantasi. Er det best å ligge på ryggen eller magen mellom mennene? 

Anonymkode: 0d378...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg på å. For kan ikke skjønne at det er mulig.  Før har prøvd med dildo og typen min.  Da er det ikke plass. 

Anonymkode: 2312a...5e2

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd DP med to menn ? Hvordan er det? Er min store fantasi. Er det best å ligge på ryggen eller magen mellom mennene? 

Anonymkode: 0d378...1db

Jeg er ikke kvinne, men har som mann vært en av to "penetratører".  I de tilfellene har hun ligget på magen mellom oss. Men dette finner du uansett ikke ut av før du prøver. Have fun😉

Endret av Påkrevd
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har prøvd ved 3 anledninger. Alle gangene prøvde vi begge varianter. Vil si det var best å ligge med ryggen mot han som lå nederst. Ble litt mindre "hardkjør" for rumpa da...🙊😊

Helt sykt når det pågår... bare å lene seg tilbake og prøve å nyte.

Lykke til!

Anonymkode: 75ac3...b84

• Liker 3
Skrevet

Du rir den ene og den andre dogger deg. Mer vanskelig er det ikke. 

Anonymkode: 6e5e0...236

• Liker 4
Skrevet

Har aldri prøvd, men jeg verken fatter eller begriper hvordan i all verden det er plass til alt! 😄

• Liker 3
Skrevet

Også så tynn hud det er der nede 🙈🙈🙈 nei nei nei.

Anonymkode: 7c417...114

• Liker 2
Skrevet

Bedre med en mann og to kvinner, tror jeg. 

Skrevet

Er mann. Har prøvd det flere ganger, men ikke DP i den forstand at begge var i vagina. Vi var en foran og en bak. Dama lå på magen. Hun syns det var helt utrolig. Ganske deilig og pirrende å kjenne pikken til en annen mann bare millimeter unna. Det er tynn "hud" der, så man kjenner den andres støt overraskende godt

Anonymkode: 7447b...f8c

Skrevet

Som mann har jeg erfart at alle stillinger går så lenge man tar hensyn til hverandre.

Smak og behag!

(Kan også anbefale dobbel vaginal - bare kjør på med glidemiddel og oppvarming)

Skrevet

Har bare prøvd dp i vagina med dama mi og en annen spesiell venn. Har prøvd begge veier men hun foretrekker å sette seg oppå meg rewerse cowgirl og lener seg bakover mot meg, mens han andre tar henne forfra. Begge spruter inni henne og vi gjør det ofte flere ganger. Madammen er aldri så våt som da kan du si😅

Anonymkode: 0407d...19f

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann. Har prøvd det flere ganger, men ikke DP i den forstand at begge var i vagina. Vi var en foran og en bak. Dama lå på magen. Hun syns det var helt utrolig. Ganske deilig og pirrende å kjenne pikken til en annen mann bare millimeter unna. Det er tynn "hud" der, så man kjenner den andres støt overraskende godt

Anonymkode: 7447b...f8c

[To velvoksne kuker ble vel for mye i et hull. Smil to 

Skrevet

Dette tror jeg ingenting på. Masse påståtte opplevelser her ja. 

Anonymkode: 45bed...0e6

• Liker 2
Skrevet

Har kommentert i den andre tråden. Holder med én tråd av gangen, eller skal vi opprette én tråd for hver enkelt stilling man kan ha i en trekant med to menn?

Anonymkode: c752d...771

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kommentert i den andre tråden. Holder med én tråd av gangen, eller skal vi opprette én tråd for hver enkelt stilling man kan To kvinner  og me mann ha i en trekant med to menn?

Anonymkode: c752d...771

To kvinner  og en  mann er best

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg på å. For kan ikke skjønne at det er mulig.  Før har prøvd med dildo og typen min.  Da er det ikke plass. 

Anonymkode: 2312a...5e2

Samme her. Den ene spretter ut

Anonymkode: dcf16...86b

Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Som mann har jeg erfart at alle stillinger går så lenge man tar hensyn til hverandre.

Smak og behag!

(Kan også anbefale dobbel vaginal - bare kjør på med glidemiddel og oppvarming)

Rørte penisen din en annen penis da?

Anonymkode: 087ef...0de

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg ingenting på. Masse påståtte opplevelser her ja. 

Anonymkode: 45bed...0e6

Surpomp.

Har prøvd både DP og DV. Begge deler går om man bruker tid og er våt nok. 

• Liker 4
Skrevet

Kona og jeg gjør det av og til med meg og en dildo. Hun halvt sitter oppå meg med ryggen mot meg, med kuken min i stumpen, og så kjører jeg dildo i musa med en hånd og den andre på puppene. Nice!

Anonymkode: aee48...ae2

Skrevet

Ryddet for avsporing og tilsvar til dette. 

Ninab82,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...