AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Jeg er så sent ute med avsolutt ALT! Og har vært det hele tiden så det skulle ikke forundre meg om jeg begynner å leve først når jeg er 50. Det er bare det at da har man sånn ca 35 år igjen før man sitter på eldrehjemmet..og 35 år er virkelig ikke lenge!! Nå er jeg 28 liksom og føler jeg var tenåring i går.. Anonymkode: 11607...d55
Gjest SVK Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Hva er det du driver med nå om du ikke har startet livet?
Ella Ellefantella Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Selv om du er sent ute, så kan du vel leve? Er ikke sånn at A4-livet må være i boks før du kan leve! Du må endre tankene dine, det er det du må! 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Men livet "starter" jo aldri? Du lever jo NÅ. Du må leve som du ønsker hver dag og ikke når du eventuelt er 50 år. Er nok tankegange din som må endres Hilsen en annen 28-åring Anonymkode: 9eecb...210 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 Du må endre synet ditt. Jeg er i samme alder som deg og ser «alle» rundt meg som har gift seg, har barn, kjøpt hus og som har fast jobb. Men jeg misunner virkelig ikke det kjedelige A4-livet der i så tidlig alder. Anonymkode: 5ae28...ce9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #6 Skrevet 13. februar 2019 Det er en del av livet som starter i 50årene. Hvis man har barn så er de som regel i ferd med å flytte ut for eksempel. Om ikke annet er de relativt selvstendige. Og du kan leve en annen type liv enn tidligere. Men ellers er det nok ganske likt som før. Man styrer med det samme, men har kanskje en helt annen type økonomi enn når man var 30. Dvs bedre økonomi! Jeg håper du skjønner at alle faser i livet er verdt å leve, og jeg som 32åring som enten har vært gravid eller ammet i 5 år i strekk til tider misunner de som kan sove lenge i helgene eller kan kjøpe restplasser til Kypros.. Anonymkode: f4a24...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå