AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Del Skrevet 13. februar 2019 Hei, som tittelen tilsier så har jeg funnet ut av at kroppen min må være i en ganske hormonell ubalanse. Det startet med at mensen sluttet å komme(har gått ca 4 mnd uten nå), men har hatt mye uregelmessigheter på den fronten før(at det har kommet uregelmessig, hoppet over en eller flere måneder og blitt borte 1 år osv), så jeg tenkte ikke noe særlig over det på starten. Så begynte jeg å slite voldsomt med uren hud og kviseutbrudd, det har tatt helt av(aldri hatt i nærheten av så ille før). Har hatt mye humørsvingninger og generelle mensensymptomer(kramper, mensenmurringer, ømme bryster osv) de siste 4 ukene(uten at mensen har kommer) og det gir ikke helt mening.. Jeg har søkt en del på det(trodde først jeg var gravid), og det virker som at hormonene i kroppen min er veldig i ubalanse. Har vært utsatt for voldsomt med stress det siste halvåret, og tenker det kan være noe av grunnen, men jeg vet ikke..🤔 Så jeg lurer rett og slett på om noen kjenner seg igjen/har opplevd det samme og kan si noe om hva dette skyldes og hva jeg kan gjøre for å få hormonel-balanse igjen? Å hvordan kan jeg få mensen tilbake og bli kvitt acne problemene som jeg har fått? Anonymkode: 43dc9...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #2 Del Skrevet 13. februar 2019 Du har ikke blitt utredet for PCOS da? Anonymkode: 83c5a...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Del Skrevet 13. februar 2019 Hvordan spiser du? Er du normalvektig? Både under- og overvekt kan forstyrre hormonene kraftig. Ville ellers absolutt prøvd å spise relativt rent en lengre periode med minimalt med ferdigprodukter og mye frukt og grønt. Anonymkode: 5c8b0...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Del Skrevet 13. februar 2019 Har du tatt en graviditetstest for sikkerhetsskyld da? Anonymkode: 8c59d...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Del Skrevet 13. februar 2019 Det høres ut som PCOS. Be om å bli henvist til en gynekolog, så får du en utredning. Det er greit å sjekke hvorfor mensen uteblir når det går flere måneder. Anonymkode: f43ee...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå