Gå til innhold

Mann som tafser men ikke vil ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan ligge lenge i senga og stryke på hverandre. Han kan ta meg under trusa, fingre meg litt. Kysse og slikke der nede. Jeg kan ta på han og kjenner at han blir stiv. Belter blir åpnet og undertøy tatt av. Men, så skjer det ingenting mer. Han sporer av, begynner å prate om noe annet. Så begynner han å ta på meg igjen, slikke, for så bare spore av og prate om husarbeid eller en morsom vits eller noe annet helt urelatert til det vi holder på med. Eller så blir klokka mye og han drar hjem. Noen ganger er han t.o.m inni meg med penisen, så avslutter han også finner vi på noe annet.

Er dette kanskje helt normalt? Jeg får jo så klart lyst til å ha sex med han (og fullføre det) når vi/han holder på slik. Spesielt når det er flere dager siden sist. Blir bare sex frustrert og enormt usikker på meg selv av dette. Har nevnt det så vidt til han og da svarer han "må det alltid lede til noe?" Nei... det må det jo så klart ikke... men hvorfor ikke? 😕

Noen som har vært borti en sånn mann, eller som er sånn selv, som kan forklare meg hva som ligger bak?
Har dere ingen erotiske tanker mens dere tar partneren "nedentil"?
Hvorfor avslutte et samleie når det føltes godt? Blir ikke dere litt frustrerte av det eller har dette bare med at man har ulike tenningsmønstre? Kanskje trenger denne mannen bare dagesvis med forspill før vi kan ligge sammen?

Hilsen usikker kvinne.

Anonymkode: 5fd0f...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare snakke med han? Ikke godta det lille svaret han gir. Si at du blir litt usikker og gjerne vil vite hvorfor. 

• Liker 3
Skrevet

Min første tanke er at han kanskje sliter med å holde på ereksjonen, og derfor tuller det bort eller begynner å snakke om noe annet når han merker at den begynner å gå ned. Sånn at han skal slippe å vise deg det fordi han er flau.

Kommer ikke på noe annet enn det som kan føre til denne rare oppførselen.

Snakk med ham! :)

Anonymkode: afd0f...20e

• Liker 6
Skrevet

Nei dette har jeg ikke vært borti. Bortsett fra enkelte ganger når man har hatt en 'sex-dag', og har hatt samleie mange ganger. 

Skrevet

Jeg vet ikke om det er normalt altså, men mannen min ville ikke ha penetreringssex med meg før vi var kjærester. Vi holdt på en stund, og han slikket meg, fingret meg kysset og koste. Vi sov også sammen. Men han var tydelig på: hit, men ikke lenger. Har du fått lov til å ta på ham nedentil? Kose,suge?

Kvelden vi fortalte hverandre at vi var forelsket i hverandre og ble enige om å være kjærester, det var kveldrn vi hadde ordentlig samleie. 

Anonymkode: 85c85...1c5

Skrevet

Første tanken min er at han leker med deg.

Egentlig litt kul fyr. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker gjøre det samme med fruen.

Hun blir ikke tatt skikkelig før hun er så våt og klar at hun setter seg fast på skinnsetet i stolen og bare greier å se rett frem og grynte. 

Kan fort ta en hel helg med teasing, men hun er glad når hun får komme. 

Anonymkode: ec6c1...cfc

• Liker 6
Skrevet

Kanskje han har prestasjonsangst som går utover ereksjonen hans? Dersom han har tidligere erfaring med å miste ereksjonen ved samleie så kan dette fort bli en ond sirkel. Virker som han prøver seg sakte frem for å se om ereksjonen holder, og ønsker ikke å legge press på seg selv ved å måtte fullføre et samleie før han er sikker på at han holder seg.

Anonymkode: d9642...710

Skrevet

TS her.
Han har nevnt prestasjonsangst til meg før. Samt ereksjonsproblemer som følge av det. (Jeg har ikke merka så mye til det egentlig). Det er mulig det er nettopp derfor han er som han er. Godt poeng.
Er ikke så lenge siden jeg spurte han om dette. Vil gjerne vente litt før jeg spør han igjen. :)

For min del føles det bare ut som om han "leker" med meg. Blir kjempeforvirra. Det ene øyeblikket virker det som om han har kjempelyst på meg. I det neste virker det som om sex er totalt uinteressant. Så virker det som om han er fornøyd bare med å tafse på meg og gjøre meg kåt, uten at det leder noen vei. Kjempefrustrerende!

Han har også sagt at han ikke tenker like mye på sex som "andre menn". Det er jo greit. Jeg er heller ikke verdens mest seksuelle person. Men hvordan kan han ta meg på brystene, slikke meg, og ikke tenke på sex?

Det er stort sett jeg som har tatt stegene videre til at tafsinga blir til sex. I det siste har jeg ikke orket. Han skaper så mye usikkerhet hos meg at jeg blir litt avtent. 😕

Lurer på hvordan jeg kan snakke med han om dette. Hvis det er prestasjonsangsten som ligger bak så vil jeg jo ikke formulere meg på en måte som bare gjør det værre.

Anonymkode: 5fd0f...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...