AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Det er så vanskelig å finne erfaringer på nettet rundt co2 laser. Jeg tok dette i november for å få vekk noen linjer og litt sure munnviker,men jeg vil si at huden min har blitt verre på mange måter. Den ser nå grov og porete ut i det behandlede området. I tillegg har jeg fått flere linjer jeg ikke hadde før laseren 😔. Noen linjer har blitt borte også, men de har tatt med seg fetteren sin og tatt hevn på andre steder i ansiktet mitt... Jeg gjorde dette hos en kosmetisk hudlege. Ganske desperat etter andre sine erfaringer 😥. Det sies at huden bygger s g opp og en vil se det endelige resultatet etter 6-9 mnd. Men nå har det gått 3 mnd og det må skje et mirakel om dette skal bli helt bra. Anonymkode: b026f...0ff
Sokkar Skrevet 13. februar 2019 #2 Skrevet 13. februar 2019 Kviser er iallefall vanlig pga all fuktigheten du skal smøre deg med. Har du vore flink å smøre deg med fukt i ettertid? Det er enormt viktig å kun pleie, ikke bruk noe som irriterer huden. Men du kan jo ta kontakt med klinikken?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 Kviser harjeg ikke problemer med. Bare det andre jeg beskriver over her. Skal på etterkontroll om en måneds tid, men de sier vel at det ikke er noe å gjøre. Så mange tusen kroner på å gjøre huden verre 😥 Anonymkode: b026f...0ff
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 Har forresten pleiet huden som bare det. Kun parfymefri fuktighetskrem og deretter solfaktor 30. Mild mineralsminke med faktor og mild rens hver kveld. Anonymkode: b026f...0ff
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #5 Skrevet 13. februar 2019 Kan anbefale lesestoff her: https://www.acne.org/forums/forum/7-scar-treatments/ Bare til å lese de trådene du finner av interesse, og ellers bruke søkefunksjonen så finner du mange erfaringer med CO2. Svært dyktige folk der, spesielt brukeren beautifulambition. Ellers så tror jeg hudlegen er den beste til å besvare spørsmålene dine. Av erfaring, så kan jeg fortelle at da jeg tok CO2 så fikk jeg beskjed at første runden skulle jeg ta hele ansiktet, akkurat for å unngå at det punktvis forskjeller i ansiktet. Det er ikke spøk når det blir sagt at det beste resultatet kommer først til syne etter 6-9 måneder, så får vente og se hva hudlegen sier neste gang. Et lite tips fremover, bruk solkrem med solfaktor 50 (ja 50, ikke 30), i minimum ett år etter sist du tok CO2, og hold deg generelt langt unna sol så godt som du kan. Huden din er svært skjør. Anonymkode: 1dfd7...e0d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #6 Skrevet 14. februar 2019 Takk for svar 🤗. Ble du bedre av kvisearrene dine etter behandling? Var det fraksjonert co2 du tok? Jeg måtte være innendørs fullstendig i over to uker. Jeg så brannskadet ut. Ble dine linjer verre i en periode etterpå? Alle mennesker har jo litt linjer, selv om det er kvise-arr du tok behandling for. Håper på enda flere svar. Slik som jeg har det nå så får jeg helt hetta når jeg ser hvordan foundation legger seg i ansiktet. Skal se på linken din 😊 Anonymkode: b026f...0ff
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 Jeg skal på konsultasjon til fraksjonel Co2 denne uka, jeg kan oppdatere etter at jeg har fått tatt en behandling Anonymkode: 3402d...f2b 1
Gjest eeyore83 Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 (endret) - Endret 27. mars 2019 av eeyore83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå