Gå til innhold

kort om peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beskriver en firkant.

Anonymkode: 0111a...a2c

😂

Anonymkode: ae9da...451

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes denne tråden begynner å bli vel lang, jeg. Ord for dagen: " Dwt skal høy moral til, for å selge strikk PR meter"

Endret av Ironically_me
Skrevet

Ser man på diagrammet her så finnes det veldig lite grovere. Dvs. av grafen så er de evt. helt nederst på grafen. Men fortsatt ikke "unormalt" avvik. 

4273065.jpg

Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ser man på diagrammet her så finnes det veldig lite grovere. Dvs. av grafen så er de evt. helt nederst på grafen. Men fortsatt ikke "unormalt" avvik. 

4273065.jpg

Vet ikke helt hva du mener men disse 20 plussene er enormt skjeldne. Heldigvis. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva du mener men disse 20 plussene er enormt skjeldne. Heldigvis. 

Det jeg sikter til er på forumet her er det en del grovere, altså peniser som vokser veldig ved ereksjon. Den grafen der knuser den myten. Det kan finnes noen slike, men da i den nedre del der du ser en viss ikkelineær økning. Men fremdeles er kun noen få da grafen ikke avviker noe spesielt mye. Dvs. nesten alle peniser øker like mye i forhold til størrelsen ved ereksjon noe grafen også tilsier.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det jeg sikter til er på forumet her er det en del grovere, altså peniser som vokser veldig ved ereksjon. Den grafen der knuser den myten. Det kan finnes noen slike, men da i den nedre del der du ser en viss ikkelineær økning. Men fremdeles er kun noen få da grafen ikke avviker noe spesielt mye. Dvs. nesten alle peniser øker like mye i forhold til størrelsen ved ereksjon noe grafen også tilsier.

Helt riktig 😄

Skrevet
15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig 😄

Kan være jeg missforstår dere, men på normale folk kan du som regel ikke se på en slapp penis om den blir 11 eller 16 cm stor når den våkner..  Å stor den blir handler om hvor mye blod den klarer å pumpe inn.  Ofte er det motsatt, at  den som blir 16 cm stor kan bli mindre når den er slapp enn en som har 11-13 cm.   Men det fins ingen fasit, ingen peniser er like.   Det kommer også an på hvor tynn du er.  Er du tjukk, så mister mange et par cm, pga fettet.  

Det viktigste er at du er fornøyd med det du har.    

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er du jo langt over normalen. Og du verden  hvor tjukk. Ikke rart detvar ondt for kona di. 12 i omkrets er ok syns jeg. 😉

Nettopp det jeg ønsker å få fram.   Vær fornøyd med det du har.    

Skrevet
3 minutter siden, fjellmann skrev:

Kan være jeg missforstår dere, men på normale folk kan du som regel ikke se på en slapp penis om den blir 11 eller 16 cm stor når den våkner..  Å stor den blir handler om hvor mye blod den klarer å pumpe inn.  Ofte er det motsatt, at  den som blir 16 cm stor kan bli mindre når den er slapp enn en som har 11-13 cm.   Men det fins ingen fasit, ingen peniser er like.   Det kommer også an på hvor tynn du er.  Er du tjukk, så mister mange et par cm, pga fettet.  

Fullstendig enig med deg. Og at partneren din er tilfreds med den 

• Liker 1
Skrevet

Blir for dumt at mannfolka skal svare på vegne av oss damene her. Spar meg

Anonymkode: 520ae...07a

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir for dumt at mannfolka skal svare på vegne av oss damene her. Spar meg

Og hva vil du svare 😊

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva vil du svare 😊

At det ikke finnes ett fasitsvar på best str. Mye sex som er bra; kan være bra å bli fylt helt opp, kan være bra at penis vokser ved reisning (min erfaring er at de største ofte er ca like lange okke som), kan være bra med ikke for stor for det skaper større rom for å kunne knipe selv. Jeg tenner ikke på penis, men på menn, og de fleste gir bra sex ut fra helt andre kriterier enn str på penis. Må jeg velge, er svaret ikke for stor for det skaper mindre friksjon/ kniping/bruk av musklatur. Dessuten lettere med deep trouth og annen lek ved en passe stor. For stor kan låse litt for lekens muligheter. Hadde jeg forelsket meg i en med veldig stor, hadde selvsagt det også blitt bra. Ikke penis jeg faller for

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke finnes ett fasitsvar på best str. Mye sex som er bra; kan være bra å bli fylt helt opp, kan være bra at penis vokser ved reisning (min erfaring er at de største ofte er ca like lange okke som), kan være bra med ikke for stor for det skaper større rom for å kunne knipe selv. Jeg tenner ikke på penis, men på menn, og de fleste gir bra sex ut fra helt andre kriterier enn str på penis. Må jeg velge, er svaret ikke for stor for det skaper mindre friksjon/ kniping/bruk av musklatur. Dessuten lettere med deep trouth og annen lek ved en passe stor. For stor kan låse litt for lekens muligheter. Hadde jeg forelsket meg i en med veldig stor, hadde selvsagt det også blitt bra. Ikke penis jeg faller for

Tusen takk for godt innlegg. Vet at du ikke er mannetroll😆  Mins 13 cm. er nok for oss. Deilig med kniping og uten smarter. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, fjellmann skrev:

Nei det kan man ikke, men ser man på grafen er den helt lik om den er 7 cm eller 12cm. Den vokser ca. 4cm uavhengig størrelse slapp. Disse groverne burde utgjort et mye større avvik ved erigrert enn det de gjør på grafen der. 

Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei det kan man ikke, men ser man på grafen er den helt lik om den er 7 cm eller 12cm. Den vokser ca. 4cm uavhengig størrelse slapp. Disse groverne burde utgjort et mye større avvik ved erigrert enn det de gjør på grafen der. 

Huff. Dette blir lite erotisk. Vitenskap er kjedelig. Samme vis som en diger slapp kuk 😬

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Dette blir lite erotisk. Vitenskap er kjedelig. Samme vis som en diger slapp kuk 😬

Det er nå skikkelig dritt når sannheten kommer å ødelegger en god historie.

Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er nå skikkelig dritt når sannheten kommer å ødelegger en god historie.

Sannhet om hva? Det forandrer fremdeles ikke faktum at 16cm er bedre enn 10cm liksom.

Anonymkode: ceab7...053

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannhet om hva? Det forandrer fremdeles ikke faktum at 16cm er bedre enn 10cm liksom.

Anonymkode: ceab7...053

Fotetrekker 13 😍

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...