Gå til innhold

kort om peniser

Fremhevede innlegg

Gjest Arwen Undómiel
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi pa samme parti. Smil 

Anonymkode: ae9da...451

:hjerte::lillesky2::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du deltar i dem alle sammen....

Resten er vel stort sett menn som er misunnelige og gir seg ut for å være kvinner, men er det snakk om kuk så dukker ulvfrid opp, det er sikkert som banken 😁

DigBic 

Anonymkode: 02e32...112

Ser du påstår det igjen og igjen. Innleggene dine er veldig forutsigbare.

Anonymkode: 68f78...fa3

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser du påstår det igjen og igjen. Innleggene dine er veldig forutsigbare.

Anonymkode: 68f78...fa3

Ja, når man mener noe så vingler man ikke rundt som en værhane. Da står man for det man mener.

Men kjære dere, ikke miste hodet fordi om det har dukket opp en velutrustet mann. Hold dere til tråden og bidra til den.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hohoho!

»kort om peniser»

For en slående tittel på historiens første skrytetråd om underutviklede peniser.

Som særdeles velutrustet mann med 23 x 18,5 i buksa så har jeg erfaringer som tilsier at kvinnene får ekstremt mye sterkere orgasmer av å bli fylt skikkelig opp av et realt mannejern.

Jeg støtter meg til uttalelsene fra de utallige damene jeg har sendt hjem fullstendig tilfredsstilt, og med et helt annet syn på hva  sex og orgasmer faktisk kan være.

Jeg opplever stadig at menn utgir seg for å være kvinner i disse penistrådene, og i sjalusi prøver de å bagatellisere de faktiske forskjellene på hva en liten penis på 15-16 cm og det en ekte velutviklet mann kan tilby en kvinne. Realitetene viser imidlertid noe annet alt mens jeg faktisk føler meg tvunget til å skrive som anonym bruker for å slippe alle tilbudene som ellers ville strømmet inn.

DigBic

Hvordan i all verden har du utviklet en firkantet penis?

Anonymkode: 0111a...a2c

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du deltar i dem alle sammen....

Resten er vel stort sett menn som er misunnelige og gir seg ut for å være kvinner, men er det snakk om kuk så dukker ulvfrid opp, det er sikkert som banken 😁

DigBic 

Da er dere pa samme parti. Menn er menn. 

Skrevet

Hvordan i all verden har du utviklet en firkantet penis?

Anonymkode: 0111a...a2c

Nei, du fulgte kanskje ikke så godt med i matematikktimene? 

Du har alle nødvendige data for å kunne regne ut voluminnholdet her. Hadde det vært snakk om en firkant hadde du manglet et tall.

Siden mitt nærvær opptar deg så voldsomt kan du jo prøve å regne ut voluminnholdet for meg 😆

Skrevet

Nei, du fulgte kanskje ikke så godt med i matematikktimene? 

Du har alle nødvendige data for å kunne regne ut voluminnholdet her. Hadde det vært snakk om en firkant hadde du manglet et tall.

Siden mitt nærvær opptar deg så voldsomt kan du jo prøve å regne ut voluminnholdet for meg 😆

Hva i all verden har volumet med dette a si. Det  er tykkelsen som er det avgjorende. Bare den ikke er for tykk. Alt  over 4 I diameter er pyton. 

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden har volumet med dette a si. Det  er tykkelsen som er det avgjorende. Bare den ikke er for tykk. Alt  over 4 I diameter er pyton. 

Det var bare litt enkel pedagogikk i forhold til hvilke data man trenger for å definere en firkant i forhold til en sylinder. Lærdom fra 5-6 klasse på barneskolen for de fleste av oss, men åpenbart ikke for alle.

Nåvel! At diameter over 4cm er pyton er det en hel del av dine medsøstre som er uenig i. Det kan jeg skrive under på.

Om jeg tar feil, og det viser seg at du er mann så vil jeg anta at selv lavere diameter er skikkelig pyton 😊

DigBic

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var bare litt enkel pedagogikk i forhold til hvilke data man trenger for å definere en firkant i forhold til en sylinder. Lærdom fra 5-6 klasse på barneskolen for de fleste av oss, men åpenbart ikke for alle.

Nåvel! At diameter over 4cm er pyton er det en hel del av dine medsøstre som er uenig i. Det kan jeg skrive under på.

Om jeg tar feil, og det viser seg at du er mann så vil jeg anta at selv lavere diameter er skikkelig pyton 😊

DigBic

Hold matematikken for deg selv. Her er det snakk om et deilig knull. 

• Liker 1
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Peniser og vaginaer kommer i alle mulige fasonger, størrelse har faktisk ingen ting å si.

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold matematikken for deg selv. Her er det snakk om et deilig knull. 

Ja ikke sant, 

Det var nettopp fortreffeligheten ved å ha sex med en velutrustet mann som meg jeg prøvde å fronte, helt til en person fant det for godt å påstå at 23 x 18,5 beskriver en firkant.

I min uendelige godhet fant jeg tid til å drive litt voksenopplæring ikke bare om sex, men også om matematikk og volumberegning.

Skrevet
4 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

Peniser og vaginaer kommer i alle mulige fasonger, størrelse har faktisk ingen ting å si. Se på Adam i bilde av skaperverket. Han gav egentlig liv til oss alle med Gud og Eva. Når det kommer til å få orgasmer så er ikke klitoris inne i kjeden. Kvinner kan ha live store komplekser for sitt underliv. Når man finner den man elsker og vil være sammen med, så tror jeg ikke det er kjønnsorganet til vedkommende det står på. Blir som om en gutt nekter å pule noe annet en cameltoe eller som  å si "Den må minst være 15cm", bullshit!

Javel, og hva skjer etter det. Begrier ikke hva du mener. Andre her inne som gjor det 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er dere pa samme parti. Menn er menn. 

Nei, ulvfrid er dame tvers igjennom.

Sint som ei binne med unger, men god på bunn 👍🏻😍

DigBic

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ulvfrid er dame tvers igjennom.

Sint som ei binne med unger, men god på bunn 👍🏻😍

DigBic

Beklager. 

Skrevet

Det er to grunner til at penistrådene overlever. 

1. Forskjellen mellom det man hører i virkeligheten og det man leser her. Hvis dere bare formulerer dere på en måte som er forenelig med hvordan jenter i den virkelige verden snakker om størrelse, så vil flere tro på det dere skriver.

2. Det faktum at mange menn med små peniser faktisk tenner på ydmykelsen de føler ved å få det gnidd inn. Når de skriver her sitter de med pikken i hånda og har egentlig bare et ønske: At noen skal fortelle dem det de allerede "vet", at pikken deres er patetisk liten. Forstår dere dette tenningsmønsteret, så forstår dere kanskje hvilke innlegg dere skal overse som runkeinnlegg og hvilke dere skal ta seriøst.

Anonymkode: 8bfc6...69e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to grunner til at penistrådene overlever. 

1. Forskjellen mellom det man hører i virkeligheten og det man leser her. Hvis dere bare formulerer dere på en måte som er forenelig med hvordan jenter i den virkelige verden snakker om størrelse, så vil flere tro på det dere skriver.

2. Det faktum at mange menn med små peniser faktisk tenner på ydmykelsen de føler ved å få det gnidd inn. Når de skriver her sitter de med pikken i hånda og har egentlig bare et ønske: At noen skal fortelle dem det de allerede "vet", at pikken deres er patetisk liten. Forstår dere dette tenningsmønsteret, så forstår dere kanskje hvilke innlegg dere skal overse som runkeinnlegg og hvilke dere skal ta seriøst.

Anonymkode: 8bfc6...69e

^Den  var for dyp. Sorry 

Skrevet

. Forskjellen mellom det man hører i virkeligheten og det man leser her. Hvis dere bare formulerer dere på en måte som er forenelig med hvordan jenter i den virkelige verden snakker om størrelse, så vil flere tro på det dere skriver.

Men hvorfor skal vi ikke bli trodd, bare fordi ikke alle er enige? 

Selv sier jeg det samme i rl, som jeg gjør på nett: størrelsen har ikke noe å si, så lenge han vet å bruke det han har. Og de fleste av mine venninner er enige. 

Jeg har aldri sagt at ALLE kvinner tenker sånn, men svært mange gjør. Likevel blir jeg anklagd for det, neste hver gang. 

• Liker 3
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Javel, og hva skjer etter det. Begrier ikke hva du mener. Andre her inne som gjor det 

At man skal være fornøyd med det man har!

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hohoho!

»kort om peniser»

For en slående tittel på historiens første skrytetråd om underutviklede peniser.

Som særdeles velutrustet mann med 23 x 18,5 i buksa så har jeg erfaringer som tilsier at kvinnene får ekstremt mye sterkere orgasmer av å bli fylt skikkelig opp av et realt mannejern.

Jeg støtter meg til uttalelsene fra de utallige damene jeg har sendt hjem fullstendig tilfredsstilt, og med et helt annet syn på hva  sex og orgasmer faktisk kan være.

Jeg opplever stadig at menn utgir seg for å være kvinner i disse penistrådene, og i sjalusi prøver de å bagatellisere de faktiske forskjellene på hva en liten penis på 15-16 cm og det en ekte velutviklet mann kan tilby en kvinne. Realitetene viser imidlertid noe annet alt mens jeg faktisk føler meg tvunget til å skrive som anonym bruker for å slippe alle tilbudene som ellers ville strømmet inn.

DigBic

Av nysgjerrighet, hvordan vet du at kvinner får ekstremt mye sterkere orgasmer av stor penis? Har du noen gang hatt mindre penis? Eller sett på andre med mindre peniser ha sex? 

Tror jeg har sett deg i flere tråder, og får alltid følelsen av at du troller. Du har bestemt at store peniser e det kvinner vil ha, og hvis kvinner motsier deg så anklager du dem for å være misunnelige menn. Jada, neida, såeh.

Anonymkode: f8b57...87f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...