AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #1 Skrevet 13. februar 2019 Hei! Er det noen som har prøvd The Solution fra Oslo Skin lab? Fungerer det? Anonymkode: 63fc2...dd0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Lurer også! Anonymkode: 987b9...7bf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Det er svindel! Søk på truth about collagen powders eller noe sånt på nettet. Selvom forskning har vist at det ikke funker så har jeg troa på at det hvertfall ikke er dårlig å tilføre i kroppen, men det spres jo jevnt i kroppen og ikke bare direkte ansiktet så de mengdene som evn treffer ansiktet er altfor små til å utgjøre noen forskjell. Alle "anmeldelser" og artikler som Oslo skinlab reklamerer med er jo sponset og betalte annonser, ikke virkelige artikler selvom de fremstiller det sånn. Hvis du vil prøve kollagen pulver anbefaler jeg deg heller å kjøpe fra Amazon.com fem ganger så stor mengde til tre ganger så lav pris , i stedet for å la deg lure av et norsk scamming firma som prøver å tjene seg rike på profitt på løgnaktig reklamer og andres komplekser. Den "forskningen" de reklamerer med er også bare en "analyse" foretatt av dem selv, og alt som ikke reklamerer med uavhengig forskning er lureri, såklart vil de late som sitt eget produkt er bra. Anonymkode: 866dd...d1b
Mandag Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Ja, jeg fikk to måneders forbruk før jeg følte det var som å hive penger ut vinduet. Om du vil prøve så sjekk finn.no, sett plenti av skinlab sine der. Tydeligvis ikke bare meg som synes det var bomkjøp. Fikk i meg et ekstra glass vann om dagen, eneste positive effekt det ga meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå