Gå til innhold

Rart at han har ligget med så få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker med en fyr, som er 27 år gammel og har ett forhold bak seg på 4 år. Vi snakker nå om sexpartnere, og han sier han har ligget med to stykker? Det vil altså si en utenom hun som han var sammen med? Er dette rart? Jeg tenker litt sånn "hvorfor har du ligget med så få"? Samtidig er det jo bra han ikke driver å ligger rundt, men det er jo veldig lite? Han ser egentlig kjekk ut, så skjønner ikke..

Anonymkode: e287c...52e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er bra 

Anonymkode: 5c7af...b48

• Liker 23
Skrevet

Virker som kg får det til å virke son at alle menn ligger med alt de finner.. men det er ikke sant. 

Nei det er ikke rart.

Anonymkode: 741bc...995

• Liker 22
Skrevet

Han ser egentlig kjekk ut? Tror du alle kjekke menn ligger med masse jenter?

En av de kjekkeste jeg vet om var 21 år før han i det hele tatt kysset noen. Han er utrolig pen også. Morsom og ekstremt dyktig på det han driver med. Det er utrolig mange jenter som liker ham. Første gang han hadde sex med noen var han 23 år. Nå har han et forhold som har vart i tre år så langt. 

• Liker 15
Skrevet

Det er kjempe bra.

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en fyr, som er 27 år gammel og har ett forhold bak seg på 4 år. Vi snakker nå om sexpartnere, og han sier han har ligget med to stykker? Det vil altså si en utenom hun som han var sammen med? Er dette rart? Jeg tenker litt sånn "hvorfor har du ligget med så få"? Samtidig er det jo bra han ikke driver å ligger rundt, men det er jo veldig lite? Han ser egentlig kjekk ut, så skjønner ikke..

Og så? Bare fordi noen er kjekk betyr ikke at man trenger å ligge med alle fra man er 16 liksom 

Anonymkode: 246a6...c1a

• Liker 8
Skrevet

Jeg gir meg ende over......

Anonymkode: 5e9b9...1e4

• Liker 15
Skrevet

Ikke noe å tenke på.

Folk her skriver det er kjempebra, hvorfor de mener det vet jeg ikke, selv setter jeg pris på en mann med erfaring (som også er opptatt av beskyttelse). 

Men å dømme han for det blir for dumt. Dere er fremdeles unge selv om du føler deg kjempevoksen.

La det ligge.

Anonymkode: 55b8d...2a0

• Liker 2
Skrevet

Er vel nærliggende å tro han har komplekser for noe der nede.

Anonymkode: 67ae2...1f6

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel nærliggende å tro han har komplekser for noe der nede.

Vet du om han Har en liten snabb 

Anonymkode: 927a1...b21

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å tenke på.

Folk her skriver det er kjempebra, hvorfor de mener det vet jeg ikke, selv setter jeg pris på en mann med erfaring (som også er opptatt av beskyttelse). 

Men å dømme han for det blir for dumt. Dere er fremdeles unge selv om du føler deg kjempevoksen.

La det ligge.

Anonymkode: 55b8d...2a0

Fordi og knulle rundt ikke er ensbetydende med å være erfaren. Hvorfor noen mener det vet jeg ikke. Selv setter jeg pris på en mann som ligger med den han er glad i, og ikke bare har sex for å ha sex.

• Liker 17
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om han Har en liten snabb 

Anonymkode: 927a1...b21

Nei, vet du?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Begynner navnet hans på G og bor i Krsand? Høres ut som eksen til venninna mi

Anonymkode: f2c5c...0b7

Skrevet

Eksen min hadde bare ligget med ei før meg og kun få ganger. Han var 26 da jeg traff han. Viste seg etter hvert at han ikke brydde seg så mye om sex. 

Anonymkode: 8ad50...70b

Skrevet

Jeg er 28, og har to lange forhold bak meg. Har ligget med tre stykk totalt. Med lange forhold blir det bare slik :)

Anonymkode: 1d8bf...8b9

• Liker 5
Skrevet

En ordentlig mann som ikke har puttet pikken i alle og en hver tenker nå jeg. Ingen rundbrenner som kun er ute etter sex. 

• Liker 6
Skrevet

Synes ikke det er så rart, og synes ikke det skal være noe å skryte av eller være misfornøyd med. Så lenge man er trofast i et forhold, hva betyr det for deg hvor mange sexpartnere han har hatt?

Min type hadde hatt noen sexpartnere før meg og var 21 da vi møttes. Jeg brydde meg egentlig ikke om antallet fordi han ligger jo bare med meg nå 

• Liker 4
Skrevet

"Kjempebra" sier dem. Og klør seg i huet når mannen slutter å ta initiativ til sex etter et år eller to. 

For meg er det et tydelig tegn på at han ikke er spesielt seksuell av seg og derfor ingen god match for meg.

Anonymkode: 71663...9ce

• Liker 7
Skrevet

Det er mange som automatisk kobler det ene til det andre her. Jeg er 50 nå, og har vært veldig seksuelt interessert siden 7 års alder. Sjenanse og usikkerhet gjorde at jeg aldri hadde ungdomskjærester. Det ble noen episoder med kyssing og klining oppigjennom 20årene, men det løsnet ikke psykisk før jeg hadde sex med samme separerte dame, på to forskjellige nachspiel. Da var jeg 27. Etter det kom neste ganske raskt, og så traff jeg henne jeg er sammen med ennå, på samme året.

Det hadde ikke noe med pikk, utseende, eller lyst å gjøre. Kun usikkerhet og mestringsfølelse. 

Anonymkode: 1ffae...53c

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette kan vi ikke akseptere, han der er det helt klart noe feil med. Det er tross alt 2019, og alle normale mennesker må hore rundt som om verdens ende var nærstående.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...