AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 👆? det gjelder også feks investigation Discovery .com noen som vet hvorfor hovedsidene er sperret i Norge? Synes det er merkelig. Greit at man ikke kan se feks programmer pga restriksjoner, men at man ikke kan komme inn på hovedsiden skjønner jeg virkelig ikke poenget med. Anonymkode: efad1...20b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Mange amerikanske nettsider har sperret for europeisk trafikk på grunn av GDPR. De klarer ikke skru av innsamling av data fra deg (for reklamevisning og slikt) så de har tatt den enkle løsningen og stengt ip fra EU så de er helt sikre på å ikke bryte noen regler. Veldig teit. Anonymkode: 3c997...c87
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange amerikanske nettsider har sperret for europeisk trafikk på grunn av GDPR. De klarer ikke skru av innsamling av data fra deg (for reklamevisning og slikt) så de har tatt den enkle løsningen og stengt ip fra EU så de er helt sikre på å ikke bryte noen regler. Veldig teit. Anonymkode: 3c997...c87 Takk for svar 🙂👍 ja veldig teit.. men kan jeg bare spørre hva GDPR er for noe? Aner ikke hva det er faktisk😂🤭 Anonymkode: efad1...20b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange amerikanske nettsider har sperret for europeisk trafikk på grunn av GDPR. De klarer ikke skru av innsamling av data fra deg (for reklamevisning og slikt) så de har tatt den enkle løsningen og stengt ip fra EU så de er helt sikre på å ikke bryte noen regler. Veldig teit. Anonymkode: 3c997...c87 Jeg greide å Google meg frem til det selv, men takk igjen for forrige svar 🙂👍 Anonymkode: efad1...20b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå