AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #21 Skrevet 13. februar 2019 40 minutter siden, Påkrevd skrev: Helt motsatt erfaring her. Å ha med en ekstra mann eller kvinne i senga har gjort intimiteten med egen partner så til de grader tilstedeværende. Sikkert et mindretall dette funker for, men du verden, da funker det også😋 Hehe. Personen du siterer har jo ingen erfaring med det. Anonymkode: dfd4e...911
Påkrevd Skrevet 13. februar 2019 #22 Skrevet 13. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Personen du siterer har jo ingen erfaring med det. Anonymkode: dfd4e...911 Det står det ingenting om. Ut fra påstanden er det vel ikke urimelig å anta at hun/han har prøvd, og kommet til den konklusjonen for sin egen del. Ellers er ikke kommentaren verdt noen ting. Litt som å si at ørret ikke er godt, uten å ha smakt det🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #23 Skrevet 13. februar 2019 5 minutter siden, Påkrevd skrev: Det står det ingenting om. Ut fra påstanden er det vel ikke urimelig å anta at hun/han har prøvd, og kommet til den konklusjonen for sin egen del. Ellers er ikke kommentaren verdt noen ting. Litt som å si at ørret ikke er godt, uten å ha smakt det🤷♂️ Nettopp. Anonymkode: dfd4e...911 1
Pianomann Skrevet 13. februar 2019 #24 Skrevet 13. februar 2019 Noen sier at all intimiteten forsvinner... dette er fullstendig feil. De parene og personene jeg og min partner har vært med oppigjennom .... alle møtene var intime... nære... vare.. ekstremt sexy... vi opplevde ingen sjalusi hverken før eller etter. Tror snarer det har sveiset oss mer sammen. 4
Jdz Skrevet 13. februar 2019 #25 Skrevet 13. februar 2019 6 minutter siden, Pianomann skrev: Noen sier at all intimiteten forsvinner... dette er fullstendig feil. De parene og personene jeg og min partner har vært med oppigjennom .... alle møtene var intime... nære... vare.. ekstremt sexy... vi opplevde ingen sjalusi hverken før eller etter. Tror snarer det har sveiset oss mer sammen. Jeg deler også denne erfaringen. Det har i alle fall ikke påvirket samlivet i negativ retning. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #26 Skrevet 13. februar 2019 Hvor bør man lete etter denne ekstra mannen hen? Jeg vurderer å finne en og overraske mannen. Det er hans drøm. Han vil jeg skal finne en som jeg har lyst på. Drømmer om en veltrent mann som er litt godt utrustet det nede. TS Anonymkode: 89e25...cec 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #27 Skrevet 13. februar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: All intimiteten mellom to mennesker forsvinner. Anonymkode: 3b690...ea9 Helt motsatt erfaring faktisk, vi fikk en helt annen nærhet og trygghet til hverandre. Anonymkode: 5ac93...c1a 4
Fjellreven79 Skrevet 14. februar 2019 #28 Skrevet 14. februar 2019 Jeg tenner veldig på jenter som liker det. Hadde en elskerinne hvor en kompis av meg endte med å bli med, og det er noe av det råeste jeg har vært med på ihvertfall. Hvis dere begge tenner på tanken, sier jeg bare kjør på! 🤘🏻 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #29 Skrevet 15. februar 2019 Mann i forholdet hr. Vi har litt erfaring med å inkludere en annen mann. Har truffet ham to ganger, og det har gitt mersmak. Det hører med til historien at vi har truffet par og blitt litt kjent med det å være nakne og ha sex rundt andre. Vi hadde ikke sex med dem, med unntak av at jentene koset litt med hverandre. Det gjorde oss komfortable og lystne på mer. Det er veldig naturlig at du tenker på at mannen din kan bli sjalu. Min samboer var redd jeg ikke skulle like henne etterpå. Siden det var mann som ble inkludert, føltes vi begge at jeg risikerte mest. Det ble derfor naturlig at vi gikk frem i den farten som jeg var komfortabel med. Vi fant mannen via cupido.no etter en liten seleksjonsprosess. Det handlet om å finne en mann som jeg var komfortabel med, en som jeg ikke følte meg for "truet" av. Han jeg fant var noen år eldre, en del lavere. Selv er jeg en høy mann. Opprinnelig ønsket vi at han som oss ikke hadde noen erfaring, men vi konkluderte med etter å ha snakket med ham at det ikke ville ha noe å si. Jeg møte ham først på en bar for å bli kjent. Det klaffet med en gang. Dama var tilfeldigvis på byen med kolleger, og de kom senere til der vi var. Vi tre viste om vår lille avtale. Det var spennende allerede der. Før vi avtalte å treffes for sex, forklarte vi ham hva som var greit og ikke, og at det måtte foregå i vårt tempo. Dette var ting han respektert. Første treff var på hotell og føltes ulidelig spennende. Hun begynte leke med meg, men etterhvert speilet hun ved å gjøre det samme med ham. Alt føltes veldig greit for min del. Hun fulgte hele tiden godt med på meg og hvordan jeg reagert, og jeg ga henne bekreftelse på at ting var greit. Vi hadde sett for oss oralsex som noe vi ville prøve, men hadde ikke lovet noe mer den kvelden. Siden alt føles ok, sa jeg til ham at han kunne på pule henne, og trakk meg selv ut. Han lot seg ikke be to ganger, og min samboer fulgte igjen med på meg for å få bekreftelse om at jeg var komfortabel. Alt ble en suksess og vi traff hverandre igjen en stund senere. Da var hun og han mer komfortable, da de begge viste at det hadde gått bra første gang. Han turte ta litt mer initiativ, og hun visste på forhånd hva som var greit og ikke for meg, så hun kunne også ta litt mer initiativ. Den beste sexen oppi dette, var den vi hadde etter han hadde reist. Slik var det begge ganger. Fantastisk sex den vi hadde etter alt som var skjedd. Vi føltes så nære hverandre som vi kanskje aldri før har følt. Tror jeg kom 4 ganger på det hotellet 1 gang mens han var der, og 3 ganger før vi dro hjem dagen etter (kl 12). Ble ennå en eller to orgasmer etter vi kom hjem. Et utrolig kick for oss begge. Vi kommer til å ville prøve dette igjen. Anonymkode: f6fb2...55b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #30 Skrevet 15. februar 2019 On 2/13/2019 at 9:59 PM, AnonymBruker said: Hvor bør man lete etter denne ekstra mannen hen? Jeg vurderer å finne en og overraske mannen. Det er hans drøm. Han vil jeg skal finne en som jeg har lyst på. Drømmer om en veltrent mann som er litt godt utrustet det nede. TS Anonymkode: 89e25...cec Har din mann erfaring med dette fra før? For meg som mann var det viktig at jeg fant en jeg var komfortabel med, og ikke minst en person som ikke kom for å kapre dama. Da hadde det blitt helt feil. Er ikke en cuckold som kan skyves til side og tenner på ydmykelse. Jeg føler på de naturlig kreftene, jeg vet hva sjalusi er, jeg har blitt bedratt, jeg vet hvordan menn tenker osv. Så finne en mann jeg var trygge på var alfa omega. Hun trengte med det kun akseptere eller ikke, noe som gikk veldig bra. Han var nok ikke den heiteste hun kunne sett for seg, men samtidig innenfor noe hun kunne like. Neste gang kan jeg strekke meg litt lenger, for å klare imøte komme hennes ønske i større grad. En aldri så liten tilvenningsprosess. Vi hadde profil på cupido.no. Å komme i kontakt med menn er det minste problem, men mange er tøffe i trynet, mange helt på jordet, men det er mulig å finne egnede kandidater som har litt integritet. Definere noen krav og ønsker, og la dem lese dette på profilen. Matcher dem og samtidig har lyst så tar de kontakt. Mannen vi traff var gift, og levde selv i et åpent forhold. Han hadde truffet et annet par tidligere. Han var hensynsfull og ydmyk, noe som passet oss perfekt siden det var første gang. Anonymkode: f6fb2...55b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #31 Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har din mann erfaring med dette fra før? For meg som mann var det viktig at jeg fant en jeg var komfortabel med, og ikke minst en person som ikke kom for å kapre dama. Da hadde det blitt helt feil. Er ikke en cuckold som kan skyves til side og tenner på ydmykelse. Jeg føler på de naturlig kreftene, jeg vet hva sjalusi er, jeg har blitt bedratt, jeg vet hvordan menn tenker osv. Så finne en mann jeg var trygge på var alfa omega. Hun trengte med det kun akseptere eller ikke, noe som gikk veldig bra. Han var nok ikke den heiteste hun kunne sett for seg, men samtidig innenfor noe hun kunne like. Neste gang kan jeg strekke meg litt lenger, for å klare imøte komme hennes ønske i større grad. En aldri så liten tilvenningsprosess. Vi hadde profil på cupido.no. Å komme i kontakt med menn er det minste problem, men mange er tøffe i trynet, mange helt på jordet, men det er mulig å finne egnede kandidater som har litt integritet. Definere noen krav og ønsker, og la dem lese dette på profilen. Matcher dem og samtidig har lyst så tar de kontakt. Mannen vi traff var gift, og levde selv i et åpent forhold. Han hadde truffet et annet par tidligere. Han var hensynsfull og ydmyk, noe som passet oss perfekt siden det var første gang. Anonymkode: f6fb2...55b Mannen har ingen erfaring han heller. Det han sier er at han ønsker jeg skal finne en jeg har lyst på og tenner på. Han vil st jeg skal være skikkelig kåt. Det er helt i orden for han st vedkommende hat stor penis og er veltrent. Kanskje jeg får lege en profil det i første omgang:) TS Anonymkode: 89e25...cec 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #32 Skrevet 15. februar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen har ingen erfaring han heller. Det han sier er at han ønsker jeg skal finne en jeg har lyst på og tenner på. Han vil st jeg skal være skikkelig kåt. Det er helt i orden for han st vedkommende hat stor penis og er veltrent. Kanskje jeg får lege en profil det i første omgang:) TS Anonymkode: 89e25...cec Anbefaler deg å lage en profil, hvor du skriver det akkurat som det er. Det er overraskende mange som er med på mye forskjellig, så tror ikke det skal by på noen problemer 🙂 Lykke til. Anonymkode: f6fb2...55b 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. februar 2019 #33 Skrevet 15. februar 2019 Jeg synes det var deilig. De ble med med hjem som 16 åring. De var 24 og 28. Jeg sugde de og koste med de begge. Den ene knullet meg mens jeg sugde den andre og begge kom. Husker det enda som en deilig opplevelse som jeg fikk sansen for og har prøvd flere ganger etter det. Men bare som singel og aldri i forhold. Skulle forsøke partnerbytte i et forhold men han ble bare sjau så jeg styrer unna slikt 😂
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #34 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.2.2019 den 23.51): Ikke bra å skrive om dette nå. Blir kåt bare av tanken 😱 Anonymkode: 78359...cba Jeg ogsååååå Anonymkode: 38074...045
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #35 Skrevet 12. mai 2021 Å svare generelt at det er bra eller feil er helt umulig uten å ta hensyn til utgangspunktet til de som ønsker å oppleve dette. Anonymkode: 96442...bc8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #36 Skrevet 12. mai 2021 Da jeg hadde elsker så ville elsker at jeg skulle bli med. Men det sa jeg nei til. Anonymkode: fc7b8...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå