Gå til innhold

Erfaring med å ha sex med to menn samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sin store drøm er å ha med en ekstra mann i sengen, begge skal kun holde på med meg. Jeg må innrømme at tanken gjør meg spinnvill! Men jeg vet ikke om jeg tør! Noen med erfaring? Jeg tenker mest på at jeg aldri har hatt sex med andre enn han. Tenker at det blir flaut og pinlig..... Men har samtidig så utrolig lyst!

Anonymkode: 89e25...cec

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mannen min sin store drøm er å ha med en ekstra mann i sengen, begge skal kun holde på med meg. Jeg må innrømme at tanken gjør meg spinnvill! Men jeg vet ikke om jeg tør! Noen med erfaring? Jeg tenker mest på at jeg aldri har hatt sex med andre enn han. Tenker at det blir flaut og pinlig..... Men har samtidig så utrolig lyst!

Jeg å dama har hatt det flere ganger. Er magisk 😊

Anonymkode: 78359...cba

• Liker 2
Skrevet

Det er sykt digg! Har prøvd 3 ganger. Det er utrolig intenst 

Anonymkode: 7fe6a...932

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg å dama har hatt det flere ganger. Er magisk 😊

Hvor treffer dere menn? Blir du ikke sjalu? TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei blir ikke sjalu. Har også prøvd flere venninner av henne 😊

Skrevet

All intimiteten mellom to mennesker forsvinner. 

Anonymkode: 3b690...ea9

• Liker 12
Skrevet

Ikke bra å skrive om dette nå. Blir kåt bare av tanken 😱

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Kjæresten min og jeg snakker om det. Begge tenner på det. Vi vet ikke hvem vi skal kikke etter, og hvordan det vil påvirke oss som par.

Skrevet

Syntes personlig det var veldig kjedelig.  

Anonymkode: 91fd2...d5f

• Liker 3
Skrevet

Erfaring med to damer. Slitsomt, men gud hvor godt.

Anonymkode: 32fe5...8ae

Skrevet

Kunne aldri gjort det med en jeg elsker, da hadde jeg blitt sjalu. Men to kompiser da jeg var singel gikk fint. En tok meg bakfra mens jeg sugde.

Anonymkode: 69b84...3d7

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.cuckold.no/forum.php
Her kan dere finne eller søke etter en "Bull" som kan tilfredsstille dere begge. 

Jeg skulle gjerne prøvd dette selv, men hvordan overbevise dama at dette vil jeg bare for at hun skal oppleve noe annet enn kjedelige meg og nyte to samtidig, gjerne en som er litt bedre utstyrt? Jeg elsker henne ikke mindre om hun blir med på min fantasi. Forutsetningen er at dette er gjennomdiskutert og at "bullen" kjenner sin rolle i dette slik at det ikke blir for mange følelser i dette

Anonymkode: 023aa...f45

• Liker 2
Skrevet

Gjort det flere ganger, nå er min fyr også bi så vi har byttet på hvem som er i sentrum, men har vært veldig deilig. Møtt 2 forskjellige fyrer å ha trekant med. 

Anonymkode: 5ac93...c1a

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.cuckold.no/forum.php
Her kan dere finne eller søke etter en "Bull" som kan tilfredsstille dere begge. 

Jeg skulle gjerne prøvd dette selv, men hvordan overbevise dama at dette vil jeg bare for at hun skal oppleve noe annet enn kjedelige meg og nyte to samtidig, gjerne en som er litt bedre utstyrt? Jeg elsker henne ikke mindre om hun blir med på min fantasi. Forutsetningen er at dette er gjennomdiskutert og at "bullen" kjenner sin rolle i dette slik at det ikke blir for mange følelser i dette

Anonymkode: 023aa...f45

En husvenn f. Eks. 

Anonymkode: 32fe5...8ae

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir som å si at fiskekaker forsvinner fordi man av og til spiser kylling.

Anonymkode: 59231...45a

• Liker 6
Annonse
Skrevet

Har denne fantasien selv, men hun er ikke interessert, så da forblir det en deilig fantasi. Og det er greit egentlig.

Anonymkode: 96442...bc8

Skrevet

Hatt det en god del ganger, og det er fantastisk deilig.... Skulle gjerne hatt det flere ganger. Men kunne godt tenkt meg med ei dame også.....

Skrevet

Har gjort det noen ganger og de to gangene det var full klaff med kjemi og alt var utrolige opplevelser, ikke til å sammenligne med noe annet. Så intenst at jeg vil gråte, le og skrike på samme tid. Ikke til å beskrive.

Anonymkode: dfd4e...911

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det noen ganger og de to gangene det var full klaff med kjemi og alt var utrolige opplevelser, ikke til å sammenligne med noe annet. Så intenst at jeg vil gråte, le og skrike på samme tid. Ikke til å beskrive.

Anonymkode: dfd4e...911

Hørtes deilig ut 😊 Har selv lyst til å prøve det! Men får ikke med typen på det..

Anonymkode: 01d04...fad

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt motsatt erfaring her. Å ha med en ekstra mann eller kvinne i senga har gjort intimiteten med egen partner så til de grader tilstedeværende. Sikkert et mindretall dette funker for, men du verden, da funker det også😋

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...