Gå til innhold

Hvor mye koster ditt bryllup?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vårt budsjett er satt til 75 000 kr, men vi kommer til å overstige det litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat, kjole-og-dress, ringer, festlokale, fotograf, frisør - drikke er ikke innbakt i budsjettet, da min far dekker det.

Kirken koster også noen kroner, det kommer nok dessverre bordpynt også til å gjøre, samme hvor mye jeg forsøker å kutte der.

Ting jeg 'sparer' på er (sko,) bukett, slør, smykker, undertøy, transport, kaker, pynt i kirken, og invitasjoner (laget selv).

Noen steder sparer man inn mindre enn antatt, noen steder er man heldig - men jevnt over har absolutt alt blitt dyrere enn først antatt... *gulp*

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så bra! Det håper jeg også ;)

Det er bare til å regne med høye priser på det meste, så blir det billigere :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke dumt.. :ler: Der gjorde jeg helt feil, jeg regnet lokale billigere enn det ble ;) Men vi får ha bonger, det hjelper nok litt :)

Skrevet

Vi har et busjett på 75000,- men da er ikke klærne med tilbehør, blomster, fotograf, frisør, bryllupskaken (den lager min mor) eller bryllupsreisen med i budsjettet.

Det kommer antagelig til å bli noe rimeligere da ikke alle gjestene kommer.

Skrevet

Vi skal ha 35gjester og kommer maks til å bruke 30 000. Men nå er vi heldig og får noe gratis da(lokale, kokk,transport..mm)....Men prøver ellers å spare inn der det er mulig selv om vi unner oss litt luksus. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Vi reknar med å bruke noko mellom 40- og 50 000, trur eg... Kor mykje budsjetterer det til drikke då?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvor mye som vil bli brukt på vårt bryllup, for det meste betaler vi ikke selv. Mine foreldre betaler for mat, lokale og pynt. Vet at lokale blir ca 10 000, mens det er regnet rundt 15 000 for mat, serveringshjelp, oppvask, pynting o.l. Drikken betaler foreldrene til forloveden min, og de tar med alt fra Tyskland, og det meste av drikka kommer inn tax-free, fordi det er såpass mange voksne som kommer derfra. (Forloveden min er tysk.) Det blir 40 gjester. Jeg betaler mine klær og frisør o.l. (ca 10 000) mens forloveden betaler sine klær, hotell, og en del av bryllupsreisen. Ellers får vi penger til reisen av hans foreldre. Fotograferingen blir gratis (bryllupsgave fra fotografen, en venn av familien, som er invitert). Alt i alt blir det sikkert brukt mellom 40 og 50 000...

Gjest gjest1
Skrevet

Vårt budsjett er på 75000.

Største utgiftspost er pakkeprisen fra selskapslokalet som inkl velkomstdrink, 3 retters middag med vin, kaffe avec og åpen bar. Blomster er også inkl og dette betaler vi 930 for pr pers (dyrt nok!!).

Vi har ca 50 gjester.

Skrevet

Blir vel ca. 40- 50 000 på oss... 2 retters middag på hotell for 60 gjester, kaffe og kake til 100 og 1 drikke bong til alle gjester til festen...

Vi betaler alt selv, men vet jeg får pengegaver til bryllupet av foreldrene mine og av bestemor.. Så de blir vel brukt til noen regninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...