Gå til innhold

Hvor mye koster ditt bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg lurer , for jeg har ca 60.000,- som budsjett.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir vel og ha ca 30-35 tusen. :kul:

Skrevet

Mellom 60-70000 kr tror jeg. Forhåpentligvis så nærme 60 000 som mulig(eller mindre). vi blir ca 65 inkl. oss to. Har regnet utifra at det går veldig mye drikke. Bedre å bli overasket med at det blir billigere enn dyrere når man får regningen.

:ler:

Men bryllupsreisen kommer i tillegg da..ca 30 000

Skrevet

Tror vi ligger sånn høvelig på det samme. Håper såklart å bruke mindre enn det... jeg synes at 60 er mye penger!! :o Spesielt når man skal betale alt selv.

Så kommer reisa i tillegg....og vi har planlagt Mauritiustur, som kommer på 30 000. Men den firer jeg ikke på! :)

Skrevet

Vi har et budsjett på 90-100.000, men håper å få det ned noen tusen slik at vi kan reise på bryllupsreise etterpå. :P

Betaler ikke alt selv da, får 60.000 av foreldrene våre.

Skrevet

Vi har ikke noe budsjett, men jeg kan tenke meg at vi ender opp med mellom 70000 og 90000. Min kjære reiser mye i jobben og vi har fått kjøpt alt til baren på tax-free. Bryllupsreisen til Australia kommer i tillegg.

Skrevet

Begynnte å regne med 60-70.000 til bryllupet, men dersom jeg regner litt overslag akkurat nå, tipper jeg det blir langt nermere 80.000,- da vi har valgt etpar dyrere alternativer underveis.

Bryllupsreisa kommer utenom. 2 ukers cruise i karibien + 5dg i Florida kommer på ca 35.000,- inkl fly. I tillegg kommer leiebil i Florida, 4 ekstra overnattinger og lommepenger.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Ekskludert forlovelsesring men inkludert bryllupsreise kommer vårt budsjett på ca. 140-150 000. Vi får 50 000 av hvert foreldrepar.

Gjest gjesta
Skrevet
Vi blir vel og ha ca 30-35 tusen. :kul:

Så billig? Få gjester?

Gjest gjesta
Skrevet
Tror vi ligger sånn høvelig på det samme. Håper såklart å bruke mindre enn det... jeg synes at 60 er mye penger!! :o Spesielt når man skal betale alt selv.

Så kommer reisa i tillegg....og vi har planlagt Mauritiustur, som kommer på 30 000. Men den firer jeg ikke på! :)

Ja, betaler ikke selv. Men det var noe sånt min søster fikk av far. Så jeg håper og tror jeg får omtrent det samme. men trodde det var vanskelig å holde summen lavere, når feks lokalet koster en formue!....

Skrevet

Da ordner vi eget lokale, catering av 3 retters, kjøper alkohol i Sverige, fikser kjole og dress meget billig, osv. :kul:

Skrevet

Budsjettet var på ca. 60 000,- men vi ender opp på rundt 75 000,- for nesten 60 gjester slik til ligger an.

Muligens litt mer, om jeg skal ta med ting som innkjøp av litt 'finere' hudprodukter enn vanlig, voksing, hårklipp etc.

Har ikke lagt inn alt slikt i budsjettet.

Bryllupsreise har vi nok ikke råd til i år, med mindre vi får veeeeldig mye penger i gave!

Men Tempurmadrass ligger litt høyere på lista... :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
Budsjettet var på ca. 60 000,- men vi ender opp på rundt 75 000,- for nesten 60 gjester slik til ligger an.

Muligens litt mer, om jeg skal ta med ting som innkjøp av litt 'finere' hudprodukter enn vanlig, voksing, hårklipp etc.

Har ikke lagt inn alt slikt i budsjettet.

Bryllupsreise har vi nok ikke råd til i år, med mindre vi får veeeeldig mye penger i gave!

Men Tempurmadrass ligger litt høyere på lista... :wink:

Vi har nok ikke råd til bryllupsreise vi heller.. :cry:

Men det viktigste er jo å bli gift ;) Men skal reise et sted uansett, selv om det kanskje blir en stund til..

Ååå, hvis jeg bare fikk en jobb! :roll:

Skrevet

Budsjettet er på 75000,- og håper vi holder oss på det. Blir ca 60-70 gjester. Vi betaler og alt selv, så noen ordentlig bryllupsreise blir det ikke. Men som tildigere sagt her: Det gjør ingen verdens ting, vi skal gifte oss og får et bryllup begge vil ha :hjerter2:

Skrevet

Hva er deres største utgiftsposter til bryllupet da? Sitter med budsjettet nå, og har garantert glemt masse...

Gjest gjesta
Skrevet
Hva er deres største utgiftsposter til bryllupet da? Sitter med budsjettet nå, og har garantert glemt masse...

Er usikker på hva som blir dyrt, men har sett her at feks fotograf er dyrt. Ellers er jo lokalet dyrt, blir vell 40.000,- kanskje mer.. men får høre mer imorgen..

Vet ikke hvordan det er med feks invitasjoner, de skal vi trykke et sted, har lagt dem selv.

Hva ble dyrest hos dere?

Skrevet

Uten tvil maten og drikken til gjestene... Skal ha buffet, så selve maten blir ikke så dyr som hvis man skal ha det på hotell og ha en treretters middag. Men det er jo drikken som tar kaka :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Budsjettet var på 70 000, men det går nedover jo mer jeg kjøper inn :sjarmor: Alt under 70 000 er bra :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
Budsjettet var på 70 000, men det går nedover jo mer jeg kjøper inn  :sjarmor:  Alt under 70 000 er bra  :wink:

Så bra! Det håper jeg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...