Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hei!

Har lest forskjellige råd(fra hudpleiere) at Lactacyd er en god ansiktsrens. Fordi den er mild og lav ph og i tillegg innholder den melkesyre. Syns dette virker litt rart jeg da...Selv bruker hef den som underlivsåpe!!

Prøvde den i ansiktet i dag og bortsett fra at den lukter helt for j... :kvalm: så gjorde den huden min myk!

Selv bruker jeg rens fra Darmalogica som koster myyye mer enn Lactacyd. Hvis denne virkelig funker så har man jo endel penger å svare. Vet at endel her inne bruker dyre produkter,men hvis den funker så...?!

Noen som har prøvd Lactacyd som rens eller som vet om den er bra til ansiktet?

Tenkte kanskje at den var best til å bruke på morgenen og kanskje ikke på kvelden for da er det litt mer å rengjøre liksom...

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Hei! Jeg har prøvd Lactacyd på ansiktet, brukte det en periode for noen år siden når jeg hadde mye kviser, for at kvisene skulle få litt ro og ikke blusse opp mens jeg brukte noe jeg fikk av hudlegen. Det funket greit på ansiktet mitt, men lukta kunne jeg forsåvidt vært foruten. Men det er et greit alternativ, men nå bruker jeg det bare til underlivet :wink:

Gjest hjalmarlover
Skrevet
Hei! Jeg har prøvd Lactacyd på ansiktet' date=' brukte det en periode for noen år siden når jeg hadde mye kviser, for at kvisene skulle få litt ro og ikke blusse opp mens jeg brukte noe jeg fikk av hudlegen. Det funket greit på ansiktet mitt, men lukta kunne jeg forsåvidt vært foruten. Men det er et greit alternativ, men nå bruker jeg det bare til underlivet :wink:[/quote']

Okay,takk for svar!

Så på din hud funka den fint mot kviser?! Har ikke noe problemer med kviser akkurat,men mer problemer med penger for å si det slik! :ler:

Hadde vært greit å spart noen spenn...Den er jo mild og slikt. Ansiktet har jo omtrent samme ph som underlivet,så er igrunnen ikke sikkert det er så aglt å forsøke.

Men blir igrunnen kvalm bare ved tanken.... :kvalm:

Gjest gjest1
Skrevet

Har prøvd Lactasyd i ansiktet flere ganger (nødstilfeller), men det virker faktisk litt uttørkende på mitt ansikt. Ansiktet ble litt stivt og stramt.. Synes ikke lukta var så ille dog.

Men hvorfor ikke prøve..kanskje det fungerer for deg :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg bruker den i ansiktet de gangene jeg har glemt å ta med rensen i dusjen, eller dersom jeg er på overnatting kun 1 natt (da blir L det eneste vaske-produktet jeg tar med, og bruker den fra topp til tå -ellers er den kun til underlivet).

Den funker fint en gang i mellom, men hver dag hadde den nok blitt for uttørrende for meg -føler meg litt stram i maska etter bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...