Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Altså sanger som er så herlige at man bare blir helt avslappet og flyter inn i søvnen...? Noe ala air - all i need, coldplay - we never change osv. Takk for alle tips!
Gjest skindeep Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Enya funker i hvert fall på meg signerer
Amanja Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Imperiet - "Märk hur vår skugga", den er nydelig og avslappende, men veldig spesiell. Min favoritt.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Elton John, faktisk, med Song for Guy Ellers signerer jeg på Imperiet
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Alison Krauss & Union Station- It doesn`t matter
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 Imperiet - "Märk hur vår skugga", den er nydelig og avslappende, men veldig spesiell. Min favoritt. Åh den er sååå bra Men jeg vet ikke om jeg vil sovne til den, den er veldi vakker (teksten skrevet av Bellmann som levde for flere hundre år siden (tror jeg)). Men den er litt dyster
Gjest Aurélie Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 Jeg pleier å høre på Jeff Buckley, f.eks. låta Lilac Wine, før jeg sovner. Works like a charm
Malou Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Ikke nødvendigvis til å sove, men til å slappe av liker jeg: - American Beauty ("plastikkpose sangen") av Thomas Newman på American Beauty Score soundtracket. - Comptine D'Un Autre Ete L'Apres Midi av Yann Tiersen på Amelie soundtracket. Dette kommer selvfølgelig ann på om man liker piano da. Ellers kan jeg godt slappe av til det meste av Norah Jones.
Gjest manic Skrevet 11. april 2005 #12 Skrevet 11. april 2005 Beth Gibbons & Rustin Man - Out Of Season, er et nydelig og superdeilig sovealbum!
_sannheten_ Skrevet 11. april 2005 #13 Skrevet 11. april 2005 enya fungerer alltid... norah jones... secret garden...
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #14 Skrevet 11. april 2005 Altså sanger som er så herlige at man bare blir helt avslappet og flyter inn i søvnen...? Noe ala air - all i need, coldplay - we never change osv. Takk for alle tips! Da ville jeg satt på Peter Gabriels skive, 'So'
Gjest seroxata Skrevet 11. april 2005 #15 Skrevet 11. april 2005 Sigur Ros anbefales sterkt! nydelig musikk!
Superlammet Skrevet 11. april 2005 #16 Skrevet 11. april 2005 clannad er deilig. Ellers hører jeg på alt mulig rart, og sover som regel til metall..
Cronos Skrevet 12. april 2005 #19 Skrevet 12. april 2005 Symfoni nr. 9 av Dvorak Solo fra Travels av Pat Metheney
Gjest Gjest_Chrissy_* Skrevet 17. november 2008 #20 Skrevet 17. november 2008 Når jeg skal sove er det disse sangene som rolig og salig kommer ut avhøytalerne: (jeg elsker å høre på musikk når jeg skal legge meg, så håper og tror disse vil være gode hjelpere). * James Horner - Caspers lullaby (super fin) * James Horner - Bravheart soundtrack (super fin) * Elisa - Dancing (super fin) * Røyksopp - sparks (denne er bare helt genial!) * Cecilia Venersten - det väckraste jag vet * Eels - i need som sleep (shrek soundtrack, super rolig) * Forrest Gump soundtrack - the feather theme/song * Secret Garden - nocturne * Bryan Adams - wedding song (nå har han mange flere fine sanger også da). * James Horner - the last mohican. * Metallica - nothing els matters. * Incubus - i miss you (denne kan være litt høt hvis man er ute etter det totalt rolige) * Incubus . monuments and melodies. * Celina Dion - the prayer (ikke til soving, men avslapning). * Lifehouse - storm (acustic) meget fin.. * Lifehouse - you belong to me (laget mange versjoner av denne sangen, så her kan man velge sin favoritt:) Håper de kan hjelpe deg med å sove enda bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå