AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Jeg skal på ball. Kjole er innkjøpt, men klarer ikke å gå i pumps. Blir det helt feil å gå i sko med kilehæl,? Noen tips /bilder til slike sko som kan brukes? Anonymkode: 25215...bc9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Øvelse gjør mester...👍😊 på en kveld som dette må du ha riktige sko. Kjøp et par pumps som matcher kjolen. Og øv deg med de 30 minutter hver kveld. Tar ikke lang tid å bli mester på hæler heldigvis... 😉 Anonymkode: 1b853...f95
Gjest Tigress Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på ball. Kjole er innkjøpt, men klarer ikke å gå i pumps. Blir det helt feil å gå i sko med kilehæl,? Noen tips /bilder til slike sko som kan brukes? Anonymkode: 25215...bc9 Neidå, det er betre at du ikkje brekk ankelen. Det finst jo også pumps med kraftigare hæl enn stilett, då, om det kunne vere eit alternativ. Eg personleg likar ikkje kilehæler, men det finst somme som er ganske nette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå