AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg skal snart møte en fra tinder for første gang, hva er dine beste tips for å få et bra møte? Jeg er veldig sjenert og tilbakeholden og ganske klein... Anonymkode: 4a512...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Del Skrevet 12. februar 2019 Alkohol Anonymkode: 2e08c...fa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Del Skrevet 12. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alkohol Anonymkode: 2e08c...fa7 Tenker du da å drikke alkohol sammen eller at jeg drikker før jeg møter han? Vet ikke om det er så lurt noen av delene? Anonymkode: 4a512...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Del Skrevet 12. februar 2019 Hvis du er dame, ingen problem. Om du derimot er mann er det du som må stå for samtalen er min erfaring iallefall. Alkohol tror jeg ikke er lurt. Anonymkode: 94672...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kendall Skrevet 12. februar 2019 #5 Del Skrevet 12. februar 2019 Alkohol er ikke en god ide... Ikke hvis du vil gi et bra første inntrykk... Tror du bare må «kaste deg ut i det», vær åpen og still spørsmål, hvis samtalen går i stå så snakk om tilfeldige ting som er der, fortell litt om seg selv og hva man driver med. Og så sporer jo samtalen inn på diverste temaer etter hvert som man forteller om seg selv. Så får man et lite overblikk over hva slags person det er. Dette skal gå fint, ts! Viktigste er at du er med på å føre samtale 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 12. februar 2019 #6 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg støtter alkoholen! Selvfølgelig, i kontrollerte mengder. Ta dere et par glass vin sammen Det letter alltid på samtalen, spesielt om man er litt sjenert av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Del Skrevet 12. februar 2019 Begynn heller med en kaffekopp, og gå så heller for litt vin/alkohol senere på daten (om det passer seg) eller på neste date. Jeg er selv ganske sjenert og stille, men om man ikke klarer å finne kjemien uten alkohol, så er det egentlig ikke noen kjemi. Ikke ha for høye forhåpninger, men ta det som et hyggelig møte. Ofte er ikke folk helt i virkeligheten som de er på bilder (men noen ganger ser de bedre ut, faktisk), men oftest så er det personlighetene som ikke matcher. Eller det kan hende at du liker ham, men han ikke liker deg. Bare ikke ta det så seriøst. Dating er noe dritt, man må bare bli vant til å både avvise og bli avvist. Bare prøv å slapp av, ta det rolig, forsøk å være deg selv og forsøk å bli kjent med han du sitter med. Anonymkode: ab0ce...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg har veldig god erfaring med å snakke i telefonen før man møtes, da "kjenner" man hverandre litt bedre og har kjent litt på hvordan samtalen flyter 😊 Anonymkode: c073e...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.M. Skrevet 12. februar 2019 #9 Del Skrevet 12. februar 2019 Ikke middag! En kaffe er en bra start. Og så kan man faktisk Google «questions for first date» på forhånd, slik at man har noen gode bli-kjent-spørsmål klare 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå