AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Del Skrevet 12. februar 2019 Nå har jeg vært singel i snart 7 år, datet kanskje 40-50 stykker, og det vil seg liksom aldri helt når det kommer til et seriøst forhold. Jeg er nok kresen, men det er jaggu damene også. Men en må aldri gi opp. Hvor lenge har du vært single? Anonymkode: 65b3b...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Del Skrevet 12. februar 2019 Omtrent 3,5 år. Jeg trives i grunn som singel, så jeg har ikke på noe tidspunkt aktivt datet. Om man er ute etter et livsvarig forhold er det dessuten ikke så lett å finne noen som passer. Anonymkode: 0aa83...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg har vært singel i ca 3 år. Har bare datet én person i den perioden. Han virket seriøs, men var useriøs, så etter det har jeg holdt meg for meg selv. Jeg har bare dårlige erfaringer med menn i baggasjen og trenger ikke flere, så jeg kommer ikke til å date aktivt. Føler det bare øker bare sjansen for flere dårlige erfaringer. Anonymkode: 819fe...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Del Skrevet 12. februar 2019 Har vært singel i nesten 3 år,datet 3 stk på på 2 år,ingen av dem ble det noe mer med,så det siste året har jeg ikke orket å date noen da jeg fortsatt ikke klarer å glemme den siste personen jeg datet. Anonymkode: d7f1f...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Del Skrevet 12. februar 2019 Offisielt 6 mnd, uoffisielt under 1 mnd 😛 drømmemannen dukket bare opp plutselig, og ville ikke droppe det kun fordi jeg nylig hadde blitt singel. Var ekstremt ferdig med eksen, det hjalp nok. Anonymkode: 232f3...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 12. februar 2019 #6 Del Skrevet 12. februar 2019 Singel 4 år. Ingen dater. Orker ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FactsOverFeelings Skrevet 12. februar 2019 #7 Del Skrevet 12. februar 2019 4 år, dater ikke, ingen planer om å gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Del Skrevet 12. februar 2019 Ett og et halvt år ca. Jeg har ikke datet noen på den tiden. Anonymkode: 0e5b5...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå