AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 har hatt syklus på over 100 dager nå. Har femar tilgjengelig. Lurer på om jeg skulle ha tatt noen tabeletter og håpe at eggløsning skjer snart. Hva tror dere? Skal jo egentlig ta femar tidlig i syklus men jeg kommer meg jo aldri videre....... Anonymkode: 9317d...b58
Patriotpaula Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Husk at det kan føre til misdannelser på fosteret, så jeg ville absolutt ikke ha brukt det for å fremkalle eggløsning slik som du mulig har tenkt, det er en grunn for at det tas tidlig i syklusen. Du vet jo ikke når du evt vil få eggløsning når syklusen allerede er så lang... Prøv heller med primolut eller provera for å fremkalle en blødning... Endret 12. februar 2019 av Patriotpaula
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #3 Skrevet 13. februar 2019 9 timer siden, Patriotpaula skrev: Husk at det kan føre til misdannelser på fosteret, så jeg ville absolutt ikke ha brukt det for å fremkalle eggløsning slik som du mulig har tenkt, det er en grunn for at det tas tidlig i syklusen. Du vet jo ikke når du evt vil få eggløsning når syklusen allerede er så lang... Prøv heller med primolut eller provera for å fremkalle en blødning... Kan femar føre til misdannelser før befruktning?? Anonymkode: 3bb1c...e35
Patriotpaula Skrevet 13. februar 2019 #4 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan femar føre til misdannelser før befruktning?? Anonymkode: 3bb1c...e35 Selvsagt ikke, men det må være helt ute av kroppen før en evt spire produseres. Halveringstid på 2-4 dager, så det er ikke ute av kroppen «over natten»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå