Gå til innhold

Blinkende smiley clearblue dag 3, når skjer det en eggløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg skjønner ingenting av clear blue adv eggløsning digital test. 

Har nå fått blinkende smiley (3 dager)

når skal jeg få eggløsning???

vil det si at det er kun østeogen som er høy og ikke LH? er redd for at egget bare modnes og går til grunn 😭😭😭

Anonymkode: 97c8a...b5c

Skrevet

Jeg har hatt samme problem med clear blue.. blinkende smiley i mange dager på rad men aldri «ikke blinkende» smiley (eggløsning).

Jeg kjøpte billig tester fra babyplan og testet hver dag etter mensen (morgen og kveld). fungerer mye bedre for meg

Anonymkode: 44358...f97

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt samme problem med clear blue.. blinkende smiley i mange dager på rad men aldri «ikke blinkende» smiley (eggløsning).

Jeg kjøpte billig tester fra babyplan og testet hver dag etter mensen (morgen og kveld). fungerer mye bedre for meg

Ja utrolig irriterende

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også hatt det problemet, mulig jeg har kort LH topp. Og derfor jeg ikke fikk fast smiley 

Anonymkode: fb8c5...0ab

Skrevet

Tror jeg hadde 4 dager med blinkende..

Jeg anbefaler heller de som kun har blank eller smilefjes

Anonymkode: 68258...c52

Skrevet

Ps, viktig å kun teste en gang per dag med slike! Den måler økningen, og med to målinger kan den gi falsk negativ 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ps, viktig å kun teste en gang per dag med slike! Den måler økningen, og med to målinger kan den gi falsk negativ 

Er det sant??? For jeg har begynt å måle morgen og kveld siden jeg har blinkende vil ikke miste evt kort fase med fast smil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...